Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '14

 
Kategori
Dil Eğitimi
 

Yazım

Yazım
 

Söyleşi sonrası Arguvanlılar Derneği dostlarla- İstanbul 13 Şubat 2014, soldan: Mehmet Kaya, Durmuş öğretmen, Türkay korkmaz, Ahmet Kalkan, Nabi Belekoğlu


YANLIŞSIZ YAZIM


“ Dayım Mersin'de oturuyor. Onu görsem de tanımam. Yolcular durakta otobüs bekliyorlar. Tarık da çok hızlı koşuyor. Fırındaki pastayı da getir. Herkes yarınki maçı bekliyor. Bu fotograf makinesi, benimki kadar güzel fotoğraf çekmiyor. Tiyatro için bilet aldın mı? Dün Hakan'ı gördün mü? Yarın beni pikniğe götürecek misin? İnsan istedi mi her güçlüğü yener. Akşam içtiğim çay şekerli... mi şekerliydi. İki kalem ile üç defter aldım. Okulla ev arası yakın. Sevgi'yle Oya konuşuyorlar. Bu sıcak havada paltoyla dolaşılır mı? Araba ile okula gittim. Akşamki film çok güzel idi (güzeldi). Ne yazık ki bütün sözler yalan imiş(yalanmış).Üzerindeki elbise yemyeşildi (yemyeşil idi). Domateslerin yarısı çürüktü(çürük idi). Pantolonun geniş ise(genişse) daraltayım.”

YANLIŞ YAZIM

“ Dayım Mersinde oturuyor. Onu görsemde tanımam. Yolcular durak da otobüs bekliyorlar. Tarıkta çok hızlı koşuyor. Fırında ki pastayıda getir. Herkez yarın ki maçı bekliyor. Bu fotograf makinesi, benim ki kadar güzel fotoğraf çekmiyor. Tiyatro için bilet aldınmı? Dün Hakanı gördün mü? Yarın beni pikniğe götürecekmisin?İnsan istedimi her güçlüğü yener. Akşam içtiğim çay şekerlimi şekerliydi. İki kalem ile üç defter aldım. Okulla ev arası yakın. Sevgiyle oya konuşuyorlar. Bu sıcak havada paltoyla dolaşılırmı? Araba ile okula gittim. Akşam ki film çok güzel idi (güzeldi). Ne yazık ki bütün sözler yalan imiş(yalanmış).Üzerindeki elbise yemyeşildi (yemyeşil idi). Domateslerin yarısı çürüktü(çürük idi). Pantolonun geniş ise(genişse) daraltayım.”
 
Toplam blog
: 1064
: 732
Kayıt tarihi
: 24.03.12
 
 

Türkay KORKMAZ, umuda yolculuğu ertelemez. Mermeri delenin damlanın sürekliliği olduğunu bilir. Y..