Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '08

 
Kategori
Futbol
 

Yazıyoooor, şampiyonu yazıyooor...

Yazıyoooor, şampiyonu yazıyooor...
 

Evet, tarihinde bir yiğit yatar Fenerbahçe'm...Yaşaaaa...sen çok yaşa!

Bize bu mutluluğu yaşattığın için...

Dünya futbolunda ben de varım, Türkler de var dediğin için...

Tarih yazdığın için...

Bir an bile şüpheye düşmedim 1-0 mağlup olduğumuz dakikalarda bile.

Çünkü oynarsak neler yapabileceğimizi, bir futbol ekolünü bile devirebileceğimizi biliyordum.

Hatta Deivid'in kendi kalesine gol attıktan sonra rakip fileleri havalandıracağını da biliyordum.

Çünkü oyundan hiç kopmadı. Tıpkı bir profesyonel gibi davranıp yıkılmadı, koştu, çabaladı ve her şeyden önce inandı.

Ya Sevilla fatihi Volkan'a ne demeli? Gecenin yıldızlarından, takımı sırtayanlardan biriydi o da. Muhteşem kurtarışlar yaptı, ayakta alkışlanacak kurtarışlar.

Evet karşı takımın oyuncuları sağlam oyunculardı ama bu akşam asla mükemmel değildiler.

Hatta bizim attığımız bir golün arkasına sığınacak kadar da acizdiler bence. Durum beraberlik olduğunda ise kıpırdamaları gerektiğini anladılar.

Ama önemli olan bizim kalitemizi, inancımızı, takım ruhumuzu ortaya koymamızdı.

Başardık da.

Bundan sonra da yolun açık olsun Fenerbahçe'm, kasan para dolsun e mi?

:) :) :) Şaka şaka!

 
Toplam blog
: 77
: 939
Kayıt tarihi
: 13.01.07
 
 

1979 Giresun doğumluyum. Kendimi bildim bileli kalabalığı sevmem. İnsanlara karşı mesafeliyimdir. He..