Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

09 Mayıs '07

 
Kategori
Haber
 

Yazıyor yazıyorrr melekler ve şeytanları yazıyorrr

Yazıyor yazıyorrr melekler ve şeytanları yazıyorrr
 

20 bin askerle PKK'ya dev operasyon!
Cudi ve Gabar dağlarında PKK’ya yönelik olarak yaklaşık 20 bin asker, korucu ve özel harekat timlerinin katıldığı bir operasyon başlatıldı. Vatan

Anayasa paketi bölündü, 25 yaş askıya alındı
25 yaşa seçilme hakkı CHP'nin baskısı ve AKP-Köşk kopukluğuna çarptı. Köşk seçimi için de son anda, 'Ya halk seçsin, ya 184'le Meclis' denildi. Radikal

Güler misin? Ağlar mısın?
Kilitlenen 11'inci Cumhurbaşkanı seçim sürecinde Türkiye hızla genel seçime doğru yol alıyor. Bu süreçte AKP'nin ortaya koyduğu 'olmazsa olmaz' şartlar uygulamaya konamadı. Cumhurbaşkanlığı seçimiyle ilgili hedeflerini gerçekleştiremeyen. Akşam

AB'den Sarko'ya Türkiye 'uyarısı'
Komisyon Başkanı Barroso ve Genişlemeden Sorumlu üye Rehn yeni Fransa liderini müzakere sürecini bloke etmemesi için uyardı: 'Müzakere kararı, oybirliğiyle alındı. Yeni bir karar isteyen sonuçlarına katlanır'.. Sabah

Yabancılar, 3 ayda 1 milyar dolar gayrimenkul satın aldı!
İlk çeyrekte alt kalemler itibarıyla incelendiğinde, yurtdışında yerleşik kişilerin Türkiye'de gerçekleştirdikleri net gayrimenkul alımları 981 milyon dolara yükselirken, Türkiye'deki yabancı sermayeli şirketlerin ... Zaman

İran'da dizilere namaz şartı!
İran, devlet televizyonunda yayımlanan ve ülkede çekilen tüm dizilerde 'namaz kılma' sahnesini şart koştu. Bu şarta uymayan diziler yayından kaldırılacak. Milliyet

Ülkemin bugün kü haber başlıklarıydı!

Bu haberleri okuyup da kalbinde beyninde ruhunda hissettiği duyguların karışımında anafora yakalanmayan var mıdır acaba diye düşündüm!

Peki ya Allah’ın dosdoğru kullarından beklediği davranışları hiç düşündük mü?

BEN BEN BEN!

İlle de ben!
Okuduklarıma şaşkınca hayret ettim.. Ve düşündüm cahilliğimle.
Bütün kul haklarının, maskeli insanlar tarafından, işgal edilmiş durumda olduğunu gördüm..

Haddim değil ama, seslendim işte..
Hem de işitmeyeceklerini, dinlemeyeceklerini bile, bile..

- Ülkemden ve siz KOCAMAN adamlardan haberler aldım yine bu sabah.

‘’Tarih ve zaman daima haklıların yanındadır.’’ Sözünü iki dudağımın arasında mırıldandım..

Sizler, karşı çıksanız da atalarımızın ve şehitlerimizin canları ve kanlarıyla sulanmış bu vatana, bu bayrağa, bu millete.
Bizlere ait her şeyi, yok etmeye de karar verseniz, bizi haklı gösteren fikir ve düşüncelerimizi sürgüne de yollasanız sizin hiç düşleyemeyeceğiniz kadar, inançlı, cesur ve özgürdür bizim ‘’Milletimiz.’’

İşte bu yüzden!

‘’NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE‘’

Bu sözü Milletçe ilke edindik.

Sakın haa aklınızdan çıkarmayınız!!!

''Meleklerle savaş yapmaya yeltenenler, Şeytan'larla ebediyete kadar cenk ederler.''

Sabiş demedi demeyin.... Emekleyen kalemimle yorumsuzcay dı..

Saygılarımla efendim.

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..