Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '14

 
Kategori
Blog
 

Yazmak bir arzudur, ricayla olmuyor...

Yazmak bir arzudur, ricayla olmuyor...
 

Logomuz


2006 yılı ortalarında yayın hayatına başlayan Milliyet Bloga 2007 aralığında katıldığımdan beridir, yazabileceklerimi yazdım, eskiyen veya gündemi geçenleri sildim, yayındaki 464 blogumla, yayından aldığım 600 den fazla blogumla toplam 1000 den fazla blog yayına vermişim. Biten altı yıllık toplam 2240 günlük sürede ortalama gün aşırı blog yazmışım, bunların hiç birini ricayla, mecburen, sıkılarak yapmadığım gibi keyifle yazdım, deşarj oldum.

Hap tarzında da, akademik bildiri niteliğinde de bloglar okudum. Kimi kısa bloglar uzunlardan daha çarpıcı oldu, kıssalar anlamlı olabilirken uzunlarda ifade karmaşasında kaybolabiliyor.

Bir çok bloggerı izledim, okudum, tanıştım; bunlardan devam edenler de sona erenler de oldu. İstikrarlı olanlar da istikrarsızlar da, sataşmalar, tartışmalar, saldırılar yaşadım, beklentililer de oldu ve hepsinin bilincime katksını hissettim, çıkarsamalarım oldu.

Beklentisiz ve önyargısız olan az da olsa blogerlarla diyaloğum da süreklilik oluşurken, diğerlerinde kopup gitti.

Giden niteliklilere üzülürken kalan agresiflere sevinmek mümkün değil ama MB ortamında agresiflik anlamsızlaştıkça minumuma indi.

Özetle; herşey kendi doğasında oluşup akıp giderken, birilerinin ricayla sohbete davet edilemeyeceği gibi yazmaya da davet edilemeyeceğini öğrendim. Oh gitti dediklerimizde oldu, baki kalan bu kubbe de hoş bir sada olanlar da. Aslında her ikisi de olmamalı yazmaya başlayan en az ayda bir yazmalı ki; varlığının devamı bilinsin, yani ey gidenler MB ye giriyorsanız ayda bir yazın ki; olumsuz meraklarımız kalmasın ama yazma motivasyonunuz kalmamışsa tabii ki tercih sizin, MB daim olsun biz de kalan sağlarla devam edeceğiz...

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..