Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '18

 
Kategori
Deneme
 

Yazmak Bir Umuttur Aslında

İçten bir günaydınla başlar hayırlı günler. GÜNAYDIN herkese…

Yazmayı çok istediğim halde, bundan kaçınmamın sebebi yazımın kötü olması mı yoksa kendimle baş başa kalmaktan mı çekinmem diye düşünmüşümdür hep.

“Ne çok istemişim ki seni ey yalnızlık! Şimdi yanı başımdasın.” dediğimde, bana hiç istenir mi ki yalnızlık dediler. Evet, ara sıra isteniyor, başını iki elinin arasına alıp, düşünebilmek için bilhassa. Bu da bir ihtiyaç. Keşke bu kadar yalnız olmasaydı ruhum ve daha çok güvenebilseydim kendime. İçimde sevgi yok, umut yok, huzur hiç olmadı ki…

Çok fazla sosyal medya ile ilgilenmiyorum. Uzun yazıları okuyamadığım için, blogları ve gündemi de pek takip edemiyorum. Twitter hesabımı bile buraya gelmeden kısa bir süre önce, biraz cesaret kazanabilme adına açtım. Fırsatım oldukça yazmaktan hoşlansam da, yazdıklarımı son birkaç yıldır paylaşıyorum. Şiirlerimi ise nadiren… Belki bunda bizimkilerin seni kim okur ki demelerinin bir etkisi vardır. Tıpkı konuşmam gibi yazılarımda da daldan dala atlıyorum, kendimi kısa şekilde ifade etmeye çalışıyorum. Sanırım bu yüzden de fazla uzun olmayan şiirleri tercih ediyorum. Duygularımı, düşüncelerimi ve tabi ki kendimi ifade etme fırsatı veren ve beni okuyan herkese teşekkür etmek istiyorum. Beni milliyet blog da yazmam için yüreklendiren kişi ise blog yazarınız, sevgili büyüğüm Babür AKDAĞ’dır. Kendine bu vesile ile gecikmiş teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Sizler için facebook sayfamda yazmış olduklarımla beraber, tüm yazılarımı derleyip toparlayıp, bir araya getirmeye çalışıyorum.

UMUT etmesi kulağa her zaman hoş geliyor değil mi?

Bir umut yüreğimdeki
eridikçe güçlenen;
her güzel şey gibi
onu da bitirirsek
umutsuzların vay haline.

              İçimde yaşayan bir umutçuk var, ölmemesi için kuş sütüyle beslemem gerekiyor onu.

              Umut ışığım giderek azalıyor, kaderime gülümsemekteyim yine de…

              Umudumu tükenmeden önce derleyip katlayıp bir kenara ayırabilseydim özenle derim.

UMUT verici her paylaşım güzeldir esasında ve yazmak da bir umuttur.

 

 

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..