Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '17

 
Kategori
Blog
 

Yazmak değil mesele, nefisler doysun da...

Yazmak değil mesele, nefisler doysun da...
 

Kaçımız farkında geri gidişin bilmiyorum; ama eski günlerini çok özlüyorum MB’nin. Müthiş kalemler vardı. Hepsi sustu teker teker. Türkçenin hakkı verilirdi. Birbirimizin bloglarını yayınlanmadan okurduk ki farklı gözler hataları görsün ve hepimizin blogları mükemmel olsun. Genç kardeşlerimizin editörlüğünü yapardık. Birlikte seri bloglar yazardık. Ben arkadaşlarımı bloglarıyla sayfamda misafir ederdim. Bloglar mutlaka yorumlarla taçlandırılır, kimse kimseyle polemiğe girmezdi. Geniş katılımlı toplantılarımızın ise tadına doyulmazdı.

Çıtayı her daim yüksek tutmak için nasıl da özenirdim bloglarıma. Haftalar süren yazım ve kontrol sürecinden sonra yayına verir ve sonrasında da günlerce elim üzerinde olurdu. Vesselam ciddi işti yazmak Milliyet Blog’da.

İşte bugün geriye baktığımda bunları hatırlıyorum, içim acıyor!

Ben siyaset yazmıyorum, kimseyle polemiğe girmiyorum ve 8 yıllık MB hayatımda hiçbir yazım da reddolmadı. Başından beri Güvenilir Üye idim; bloglarım, yorumlarım ve cevaplarım editörler üzerinde bir iş yükü yaratmadı; ama gelin görün ki OHAL nedeniyle güvenilir üyelikler kaldırılınca editörlerin iş yükü daha da arttı ve bloglar, yorumlar, cevaplar günler sonra yayınlanmaya, hatta hiç yayınlanamamaya başladı. Ve haliyle -ben dahil- birçok arkadaşımız yazma motivasyonunu yitirdi. Tüm bu olumsuzlukların üzerine bir de editörlerin hafta sonu çalışmayacağı şayiası ve destekleyen görüntüler çıkınca -benim için- MB’de yolun sonu göründü:( Geçen hafta sonu 15 Tem - 16 Tem ana sayfayı hatırlıyor musunuz? Ülkemiz için çok önemli o iki günde sadece, TV dizilerini yazan bir arkadaşımızın 3 blog’u yayınlandı, başka blog yoktu! Evet, şaka gibi!

Neyse, yeni MB’de (!) yazmak buzun üzerine yazmak gibi, eskisi dönerse ne âlâ. Oturup da -günler boyu emek vererek- öyküler, şiirler, denemeler yazacak değilim bundan sonra. Nahide Hoca’m kızmazsa yemek tarifleri veririm ara sıra; öyle ya, diplomalı aşçıyız da. Nohutlu İşkembe ve Mumbar Dolması’nı anlatmak için sabırsızlanıyorum, sabredin az daha.

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..