Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necmettin Rıfat Arman

http://blog.milliyet.com.tr/arman

12 Mayıs '13

 
Kategori
Siyaset
 

Yazmak istemiyorum

Başlık doğru.

Şubat ayından bu yana yazmadım.

Oysa "Açılım süreci","Akil insanlar" yazmak isteyene ne kadar bol alan açmıştı...

Ekmek param yazıdan çıkmıyordu, keyif için yazıyordum. Ülkede olanlar karşısında keyfim kaçmıştı... Sadece okudum.Gerçekleri öğrenmek için emek harcadım.

Bu günde yazmıyacağım.Sadece sizlerle başkalarının fikirlerini paylaşacağım.

Aşağıda okuyacaklarınız bana ait değil.Aldım alt alta dizdim gazete manşetlerini. Gazetelerin adlarını yazmıyorum merak eden araştırır hangi gazetenin ne manşet attığını öğrenir.Aklı olan nasıl sınıflandığını bulur.

"Sınırsız terör"

"Biz samimiyiz barış istiyoruz"

"Sinsi el katliamı"

"Ortadoğu gibi"

"Savaş sınırı aştı"

"Esad'ın katilleri"

"Suriye'deki savaş bize geldi"

"Katliam"

"Vahşet"

"Katiller"

"Reyhanlı'da ağır tahrik"

"Hesabı sorulacak"

Ne var yani? Daha ne manşet atsınlar diyebilirsiniz.Acele karar vermeyin, şu aşağıdakilere de göz atın.

"Eserinizle övünün"

"Terörü affedersen işte böyle olur"

"Tayyip kamplarının bedeli 42 canımız"

"AKP'nin eseri"

Ben yorum yapmıyacağım.Yorumu bu satırları okuyanlara bırakıyorum.

Alıntı yapmaya ve başkalarının söylediklerini köşeme taşımaya devam ediyorum.

"Ortada bazı kuklalar olabilir ama o kuklaları tutan elleri de devletimiz ortaya çıkarır. Devletimiz bu işin faillerini de arkasında duran güçleri de tespit edecek noktaya gelmiştir. Bu eylem Türkiye'de eskiden beri terör eylemleri içinde bulunmuş yapılarla ilgisi vardır. Üzerinde durmamız gereken konu şu:Neden ve neden şimdi?" Ahmet Davutoğlu.

Üzerinde durulması gerek konu sayın bakana göre,neden ve neden şimdi? Yitip giden şimdilik 46 can mı?.. Ne dememi istiyorsunuz?..Siz ne diyorsanız "ben de" diyorum..........

Sizlerle bilgi paylaşmaya devam ediyorum. Devlet isimleri, büyük rakkamlar kişi başına düşen milli gelir, küçük rakkamlar ise milletvekili maaşları. Hepsi Amerikan doları.

Norveç.         84538.   7500.

Danimarka.    55890.   5000.

İsveç.            48935.   4200.

Hollanda.       46914.   5660.

Fransa.         39460.   4648.

İngiltere.        36144.   6200.

İtalya.            33916.   9150.

İspanya.       30514.    3813.

Polonya.       12293.    1893.

Türkiye.        10504.    3624.

Bu rakkamları görünce ne dediğinizi duyuyorum. Bu ülkede 59 milyon insan ayda 670 doların altında gelire sahip. Ben yine bir şey demiyeceğim. Reyhanlı'daki olaydan sonra Sayın Başbakan bakın ne demiş; "Serinkanlılığımızı muhafaza edeceğiz."

Serinkanlılığınızı muhafaza edin...

 
Toplam blog
: 35
: 289
Kayıt tarihi
: 14.08.12
 
 

İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunuyum. Çalışma yaşamım DİSK dergisinde başladı özel..