Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Yazmak istiyorum kelamlarımı beyazlara

Yazmak istiyorum  kelamlarımı beyazlara
 

Yine aynı işte herşey. Aldığım müzikçaların kullanma kılavuzu hiç kullanmama hissini doğuruyor. Anlaşılamıyor. Hayat da dünya da böyle. İçindeyiz , yaşıyoruz, kullanıyoruz ama hala anlayabilmiş değilim. Neden dönüp durusun kendini yorarsın? Bizi de yorma bari. Neden yazmak isterken kalemimin ucu bitiyor ? Neden çizgimi engelliyorsun ? Yazmak istiyorum kelamlarımı beyazlara.

Neden bardağım boşalıyor ? Neden hep yarımsın avuçlarımda ? Ben tümünü dolu düşlüyorum. İçtikçe azalmasın. Neden tatlı uykularım sabaha erince beni terk ediyor ? Gözkapaklarımı açmak istemiyorum. Sanki içimde büyük bir boşluk var gibi sonuna kadar doldurulması gereken. Yardım edin . . .

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..