Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Yazmak üzerine

Yazmak ve okumak üzerine düşündüğüm hatta bir parça da kızgınlık, kırgınlık ve belli belirsiz bir öfkeyle düşündüğüm bir zaman sonrasıydı,
-"yoruldum, biliyor musun?
Sana bırakıyorum bütün sihirli kelimelerini dilimin
Komşumda gün varmış, gidiyorum"

cümleleriyle noktaladım yazımı.

"Siz seçkinci" lere bırakıyorum" dedim yazmayı tekeline alan "aydın" lara bırakarak.. Haklısınız kör karanlıktayız okumaz yazmaz bir toplumun içinde okumaz yazmaz bir insan. Sizi de okumadım şimdiye kadar sahi siz yazıyordunuz değil mi?

Hatta kızımın "sen muhafazakar bir insansın, farkında mısın?" yakınmasına "sen muhafazakarlığın, tutuculuğun ne demek olduğunu bilmiyorsun" diyerek...

Doğrusu "tutuculuk" derken aklımda olan siyasi bir görüş değil. "Aydın insan" la örtüşmeyen bir tutuculuk ve "mütevazi" olmayla cahillik arasındaki çizgiyi doğru ölçebilme eksikliği. Adeta insanı ezercesine tepeden bakma hastalığı......Sevim Karaman. Sevim S 
 
Toplam blog
: 171
: 147
Kayıt tarihi
: 23.07.12
 
 

Emekli eğitimciyim. Yirmi iki yıl ilköğretim okulu öğretmenliği, on altı yıl müdür yardımcılığı v..