Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '14

 
Kategori
Blog
 

Yazmak yeniden öğrenmektir.

Yazmak yeniden öğrenmektir.
 

resim internetten alınmıştır


Yazmak; yeniden öğrenmektir.

Yazma; bir dünyadan çıkıp yeni bir dünyaya adım atmaktır.

Yazmak; unutulanları hatırlamaktir

Yazmak; .bildiğimizi sandığımız çok şeyi aslında az bildiğimiz, ya da hiç bilmediğimizin farkına varmaktır.

Yazmak;  ruhun dinlenmesi, Yaşanan  olumsuz duyguların değişiminin sağlanmasıdır.

Yazmak;  paylaşımdır. Acıyı, sevinci, yazarken birilerinin okuduğunu, yorumladığını görüp mutlu olmaktır.

Yazmak; benim düşündüğüm, acaba nasıl olur?, Yapabilir miyim? dediğim ve ertelediğim bir şeydi.

Bir kaç yıl önce bir hastalık geçirdim. O dönemlerde duygularımı yazıyordum.

 

Sonra okumadan siliyordum. Böylece korku ve endişelerden araındığımı ve kendimi daha iyi hissetmeye

başladığımın farkına vardım.

Bir nevi terapi gibi.

Bir gün, bir arkadaşımın facebook da MB dan paylaştığı bir yazıyı okuduktan sonra daha farklı düşünmeye başladım.

Burda konu çeşitliliği vardı. Bilimsel yazılar, siyasi yazılar, anılar, şiirler, öyküler, sinema, moda, müzik.

Ve.. En önemlisi de Milliyet Gazetesinin saygınlığı ,

Ve.. Kendime güvenip, denemem gerektiği düşünerek müracaat ettim.

Onay almam epey sürmüştü.

Sonrası ilk heyecan ilk paylaşım

Bugün bir yıl olmuş, aranıza katılalı,

Çok düzenli aralıklarla yazamıyorum.

Evim, eşim, çocuklarım. Onlardan arta kalan zamanlarda bir şeyler yazmaya çalışıyorum.

Burada olmaktan dolayı önce MB yönetimine teşekür ediyorum

Burada yazdıklarımı okuyan, yorumlayan herkese teşekkür ediyorum

Ben bir yıla fazla bir şey sığdıramadım.

 

Siz MB ailesinin değerli yazarlarına ve bloglarımı okuyan herkese teşekkür ediyorum.

İnşallah zamanla daha  farklı konularda, araştırıp öğrenerek hazırlayacağım bloglarla sizlerle birlikte

olurum.

İyi dilekerimle.

Birsen yn

 

 
Toplam blog
: 44
: 450
Kayıt tarihi
: 13.03.13
 
 

Evli  İki çocuk annesi ve emekliyim . ..