Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '07

 
Kategori
Anılar
 

Yazmak

Bu benim ilk yazım. Yazmak, bizden sonra gelecek nesil için çok önemli. Bugünün tecrübelerini ancak yazarak geleceğe aktarabilirsiniz. Bizim toplumumuz yazmayı pek sevmez. Hangimizin dedesinden veya büyük annelerinden bizlere yazılmış anı kalmıştır. Olsa bile eski alfebeyle yazılmış, anlamamız mümkün değildir.

Ben yaklaşık bu anlamda 15-20 yıldır yazamaktayım. Önceleri bir deftere yazardım, sonra bilgisayarda yazmaya başladım. Şimdi ise blog tayım. Devir değişiyor. Teknoloji değişiyor.

Dedim ya bu benim ilk yazım, bir giriş olsun istedim. Herkesi yazmaya davet ediyorum. Gelecek nesillere bırakacağımız en güzel miras bu olsa gerek.

BİR SONRAKİ YAZILARDA GÖRÜŞMEK ÜZERE

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..