Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Yazmanın huzuru

Yazmanın huzuru
 

Yazmakk


Kendimle baş başa kaldığım zamanlarda bir köşeye geçip bir şeyler karalama isteği duyuyordum. İçimde ne varsa kâğıtlara dökmek, anlatmak istiyordum yüreğimden gelip geçenleri. Yazdıkça huzur buluyor, yazdıkça kendimi daha iyi anlatmaya, anlamaya başlıyordum. Böyle başladım yazmaya. Başkalarında bulmaya çabaladığım huzur; meğer kendimdeymiş, anladım. Her satırı sevgimle kazıdım kâğıtlara, sevgimle yoğurmaya başladım kelimelerimi. Kendimle dertleştim, kendi hikâyemi okudum, yazdıkça.
Yazmak için, büyük bir yazar olmaya gerek yoktu tabiî ki. Zaten büyük yazarlarda böyle ufak ufak yazmaya başlamamış mıydı? Emekleyerek gitmemiş miydi bu yollarda? Hissedebilen herkes, yazabilirdi bana göre. Günlük yazsın, şiir yazsın, hikâye yazsın... Kendini anlatsın satırlara. İçini döksün kâğıtlara. Bi bakıvermiş kendi hikâyesi çoktan oluşuvermiştir.

Her birey okunmamış bir roman gibidir bana göre. Sayfalarını çevirdikçe daha iyi tanımaya başlarsın. Hüzünlerini paylaşır, mutluluklarına ortak olursun. Ama kendini açabilmektir marifet. İçindeki sesi konuşturabilmektir. Onu sevmek, bir küçücük çocuk misali yavaş yavaş kelimeleri öğretmek, yavaş yavaş duygularını hissettirebilmektir.

Daha çok yaşama isteği doğuyor içime, yaşadıkça yazmak geliyor içimden. Anneme, babama, kardeşlerime, arkadaşlarıma, beni sevene, sevmeyene mektuplar yazmak. Onlara teşekkürler etmek. Çünkü yazdığım şeyleri onlara borçluyum. Mutluluğumu yazıyorum beni mutlu ettikleri için, hüzünlerimi yazıyorum beni üzdükleri için...

Yazmayı seviyorum. Yazdıkça kendimi tanıyor, yazdıkça kendimi seviyorum. Beni yıpratan hayata karşı daha güçlü oluyorum. Beni biliyorum. Kendimle baş başa kalmanın huzurunu içime hapsediyorum, mutluluk doluyorum.
Mutluluğu arayan kelebeklere sevgilerimi yolluyorum. Siz de yazın. Yazmanın huzurunu yaşayın. Zaten kendi içinde mutlu olabilen bir insan çevresine karşı nasıl sevgisiz olabilir ki? Kendinizi sevin... Öncelikle kendinize açın yüreğinizi...

Sevgilerimle
HÜLYA DEMİR


 
Toplam blog
: 11
: 455
Kayıt tarihi
: 28.01.10
 
 

Merhaba ben Hülya Demir. İstanbul 1989 doğumluyum. Aslen Çankırılıyım ancak İstanbul'da oturuyoru..