Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Yazmasam olmazdı

Yazmasam olmazdı
 

This is me


Yazmak duygusu, dünyada tadabileceğimiz en derin deneyimlerden bence…

Yazma duygum yaşadıkça gelişti. Gördüğüm olaylar, yerler, ülkeler, insanlar, mekanlar, hayat deneyimlerim kafamda hep yazmalıyım sinyaline dönüştü, bu tamamen içgüdüsel bir duyguydu.

Bugüne kadar zamansızlıklar nedeniyle yazmaya çok fazla fırsatım olamamıştı. Hayatımdaki dönüm noktaları ve belki daha fazla tek başına kalmalarım beni yazmaya yaklaştırdı.

En önemli motivasyonum yaşadıklarımı, anılarımı yazmak, sonra gün içinde olan onlarca ironi, saçmalık, komiklik, çarpıklıklar için bir tür içini dökmek hali.

Burada yazılarımı okuyan, yorum bildiren dostlarım “üşenmiyorsun, nasıl da yazıyorsun” diyorlar.

Üşenilir mi, o kadar olay yaşamışım, kafama üşüşen onca düşünce var, yazmasam olmazdı” diyorum.

“Yazmasam olmazdı” hali var bende. Bu hal yazmasam delirecektim gibi değil ama, daha çok “yazdım, rahatladım” hali.

Sonra dönüp dönüp yazdıklarımı okumak da hem hayata, hem de kendime yönelik bir yolculuk oluyor.

Yazmak, Sevgili Celal Çelik’in de dediği gibi eğlenceli de, bir oyun. Dipsiz bir kuyuda kelimelerle cebelleşmek, onların yansımalarıyla düşlere dalmak, oyuncu ve dekorlarla sahneler yaratmak…

Başak Altın'ın dediği gibi "yazmak hayal kurmanın deneyimlenmesidir" bir anlamda.


Yazmak, şu koca evrene içimdekileri damla damla bırakmak hali...

Yazmak, anılarımı bugüne getirmek ve tekrar yaşamak hali bazan…

Blog ortamına yazmanın bambaşka bir yanı da var. Aynı konulara açılan farklı pencereler var burada, kutunun içinden çıkan sürpriz kutular gibi.

Sürpriz kutular, burada tanıdığım ve okumaktan son derece keyif aldığım değerli blogdaşlar ( böyle bir kelime var mıydı, ben mi türettim yoksa:).

Yazacak o kadar çok şey var ki daha, yeter ki zamanımız ve enerjimiz olsun.


Oyuna katılmasını istediklerim, Ersin Kabaoğlu, Silver035, Fehmi Dinçer ve isteyen herkes.Mimlenmeye gerek var mı?Herkes katılsın bu yazma oyununa.


Nice keyifli bloglarda buluşmak üzere, mutlu bir hafta sonu diliyorum:).

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..