Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Yazmazsam eğer

Yazmazsam  eğer….

Bir hayli zamandır yazmamışım yine… Ferhat Göçer,  hani şarkısında ayrılsak ölürüz biz diyor ya,  ben de, sanırım yazmazsam ölürüm… E madem öyle niye yazmadın diyeceksiniz… Aslında zihnimde yazdım sadece paylaşmadım hiç kimseyle… Hoş karşımda hayali okurlar varmış gibi konuştum farkındayım. Ama hiç kimse okumazsa en azından editörler okuyor… Sahi editör ‘ ün Türkçe karşılığına TDK(Türk Dil Kurumu)’dan bakmalı bir ara…

Candan Erçetin’ in yeni albümünü dinliyorum bir yandan. Ama ne alakaysa aklıma onun çok eski bir parçası geldi… Merak ediyorum… Merak ediyorum diyordu  Candan… Yıllar geçtikçe sıradan mı olacaksın yoksa yenilmeyip zamana sevdiğim gibi mi kalacaksın? Hayat, tuhaf… Bir zamanlar çok şeyiniz olan bir insan zamanla hiçbir şeyiniz olmayabiliyor… Belki de hayatta bütün mesele sağlam dostlar edinebilmekte… Çünkü eğer bir tane bile olsa sağlam bir dostun var ise inan bana sırtın asla yere gelmez… Benim hiç böyle bir dostum olmadı… Peki ya sen olabildin mi dersen? Evet, ben hep sağlam bir dost oldum…

Benim güzel memleketim zor zamanlar geçiriyor.. Kim bilir belki de tarihte hiç olmadığı kadar zor bir durum bu… Bir düşünün beyler, bayanlar… Hani eskiden bağırırlardı ya duyduk duymadık demeyin diye… O misal işte benimkisi.. Bu güzel memleket, bu aziz vatan kolay kazanılmadı ey ahali… Alın elinize bir Türkiye haritası bakın… İşte, o haritadaki her karış toprak kanla, canla, azimle, inançla kazanıldı… Nice canlar gitti… Kimilerin mezarı bile olmadı… İsimsiz kahramanlarımız var… Bildiğimiz ya da bilmediğimiz nice umut bu aziz vatanın toprağına emanet edildi…

Sizlere bu satırları yazdığım vakitler Taksimdeki Gezi Parkına müdahale başladı. Bu dünyada ölüm dışında hiçbir şey adil değil… Ve ben önce yarattığı kulu olarak yüce Allah’ a sonra da tüm yetkililere yalvarıyorum… Allah’ ım duy bu kulunun sesini… Bu memleketi, Cumhuriyetimizi, topraklarımızı koru… Ve ey yetkililer, bu memleket bizim… Her kim ki bu memleketi bölmek, parçalamak ve yok etmek ister Allah ‘ ın gazabı onun üzerinde olsun… Benim hayatta vazgeçilmezlerim var… Yüce Yaradandan, Peygamberimizden,  Mustafa Kemal Atatürk’ten, bu güzel memleketten ve Beşiktaştan iki cihanda da vazgeçmem..

ALLAH UTANDIRMASIN….

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..