Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Yazmazsam ölecektim

Ruhumun kenarda olduğunu hissettiğim günlerden biri daha, bazı ruhlar kenarlarda yaşamaya tutkun gibi... Nietzsche der ki: Bir uçurumun içine uzun süre bakarsan, uçurum da senin içine bakar...

Hepimizin derin acılar içinde kıvrandığımızı düşünüyorum, yataklarımızda fetal duruştayız geceleri, bir cenin olarak kalmayı ya da hiç döllenmemeyi dilerdim.

Çok fena yağmurlar yağmış, hem de öyle bir tufan gibi yağmış ki Temel, penceresinden sele kapılan tarlasına bakarken üzüntüsünden kendisini zor tutuyormuş, sık sık çakan şimşeklere binaen:

" pu afetu vereysun yetmezmiş cibi pi de çakmağunu çakıp bakaysun hey cüzel allahum...." demiş.

Bazen birisi çakmağını çakıp öylece bakabilir halimize, acıların bize ne yaptığını daha iyi görebilmek için. Işık ve ısı yanıltabilir insanı.

Google'a yazılan kelimelerim var benim: ".... için yaklaşık 169 sonuçtan 1-10 arası sonuçlar (0, 14 saniye)"

Coğrafi iklimim her daim konveksiyonel benim, alçak basınç alanı gibiyim.

Oh beee, yazmazsam ölecektim, evet belki saçmaladım ama hala hayattayım:)

 
Toplam blog
: 30
: 1362
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Antalya'da yaşıyorum, bir dönem İzmir'de de bulundum, iyi ki bulundum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunu..