Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '09

 
Kategori
Blog
 

Yazmıyorum kardeşim!

Yeni uygulamaya sokulduğunu zannettiğim, ne idüğü belirsiz, satırı, paragrafı birbirine karıştıran, çözemediğim, çözmek için de çaba sarf etmek istemediğim, yeni sayfa düzeni beni çok yorduğundan ve sinirlendirdiğinden bir süre yazmayacağım. Bu zorunlu ayrılıktan dolayı hepinizden özür diler, yazın hayatınızda başarılar dilerim. Saygılar

***
Yukardaki yazıdan sonra sevgili Gülgün' ün sayesinde yaşadığım sorunu aştığımı ve yeni bloğumun yayına girdiğini iftiharla :)) belirtirim. Gülgün' e bir kez daha teşekkür ederim.

Vakanüviyüs' ün yorumlarla ilgili açıklamasında ise üst değil, alt, yani yorum yazmak istediğiniz blog yazarının bloglarım butonunu tuşlayarak ancak sorunu aşabiliyorsunuz. Ben denedim ve aştım. Siz de aşabilirsiniz. :)) Vaki ye de çok teşekkürler.
Demem o ki... Dostlar sağ olsun. Kaldık yine buralarda... ))

Sevgiler
 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..