Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '20

 
Kategori
Deneme
 

Ye ki yaşayasın

Yüzüne bakıyorum ve o çölü görüyorum.

Yüzüme baktım ve göğü gördüm, ama masmavi değil, simsiyah; kandırıldık!

Her gün sudayım yeşil mavi, ama benden dökülen kat kat çamur; temizlenemiyorum, pisim, pis!

Yattığın yerden belli, sen net kötüsün, o kötülerdensin, çoğunluğa dahilsin!

Yürüdüğüm yollara bakıyorum, kıpkırmızı ve her yerde ceset, ondan bundan; nefes almak için eteklerine sarılıyorum, çekiyorsun beni kuyuna, leş leş leş!

İlk bana sen diyeni arıyorum, belki rüya, o alemde yaşıyorum; ama arıyorum, suyun sahibini aradığı gibi. Kanal, doğru, kanal sorunu bu, aynı öteki gibi, ötesi..

Aç ve izle içini, miden kaldırırsa!

Gizledik, hep gizledik bizi, ah o gülüşler, ah o kokular, ah o sarılışlar, ah o koşmalar, ah o dalgalar, ah o uzanmalar, ah o gerinmeler, ah o, o, o, o, ...

Sıfır, elde var sıfır, kim düşünüp buldu bunu ve ilan etti, kim?

Herkes kirliyse, doğa dahil, temiz ne demek?

Yemek mi istiyorsun, acıktın mı, yemeden içmeden olmuyor mu, yatıp uyumadan; al bu kalbi ye, kırmızı kırmızı, yumuşak yumuşak, ye, kalbi, kalbimi, sonra da kalbini, ye; ye ki yaşayasın!

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..