Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '14

 
Kategori
Otomobil
 

Yedek parça temin edilemedi ne yapayım?

Yedek parça temin edilemedi ne yapayım?
 

www.aliozdemir.net


2013 yılında ülkemizin büyük otomotiv firmalarından birisinin ürünü olan X marka bir hafif ticari araç satın aldım.

 

1 yıl sonra Kurban Bayramı haftasında seyahat ederken yola 2 büyük baş hayvan çıktı. Hızımı düşürdüm. Arkadan yakın takip yapan, hızlı giden, Recep İvedik türü bir şahısın kullandığı, yağ tenekesi görünümlü bir araç bana çarptı.

 

Kasko işlemini yapan sigorta şirketinin önerileri doğrultusunda aracımı 4 hafta önce ilgili markanın yetkili servisine bıraktım.

 

İlk hafta araçsız kaldım. İkinci hafta sigorta şirketi 7 günlük olmak üzere kiralık bir araç verdi. Üçüncü hafta yine araçsız kaldım. Dördüncü hafta onarımı yapma işini üstlenen servis, arka bagaj kapısı ve fitil eline ulaşmadığından dolayı aracı onaramadığını söylediği için markanın genel müdürlüğüne ve çeşitli medya organlarına e-posta yolladım. Firmanın İstanbul Bölge Müdürlüğünden bir şahıs telefon ile arayarak kiralık bir otomobil vereceklerini söyledi.

 

1 Kasımdan beri son derece dökük, aküsü bitik (takviye kablosuyla çalıştırılabilen), virajlarda arka kısmı 5-10 cm kadar kayan, müzik sistemi çalışmayan, iç döşemesi uzun süredir temizlik görmemiş bir araç ile işlerimi görmeye çalışıyorum.

 

Tüketici hakları yasasını pek ayrıntılı bilmiyorum. 4 haftadır AB ülkesinden yedek parçası (kapı ve fitil) gelmediği için onarılamadığından ötürü mağdur olmama sebep olan firma hakkında ne gibi haklarım olduğunu işi bilen var ise izah edebilir mi?    

 

Ali Özdemir

www.aliozdemir.net

www.facebook.com/erdemyayinevi

aozdemir53@hotmail.com

 

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..