Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Yedek sevdanın züğürt tesellisi

Yedek sevdanın züğürt tesellisi
 

netten


İçimdekine en yakın hangisi?

Görünen yüzün mü, bilinmeyen için mi?

Bilinmezlik içinde kaybolurken,

Kim olduğunu çözemiyorum.

Bulamaç olmuş yüreğimin hüzünlü sesi,

Öfken başkalaştırırken, seni tanıyamıyorum.

Yine de, sensizliğin eşiğinden geçmek istemiyorum.

Karmaşam olan yarim,

Bu sen değilsin diyor içimdeki ses.

Hayır sen değilsin.

Kıyamaz bana sevdiğim.

Söylemez beni kıracak söz diyor kalbim.

Kalbimde yanılıyor anlaşılan.

Bu kadar öfke nedendir anlamıyorum?

Oysa daha geçen akşam seni seviyorum derken,

Gözlerin çılgınca ışıldıyordu.

Belki de öfken kimdendir demem gerekiyor.

Başkalaşma sebebin ondandır kim bilir?

Yitik sevdiğim kaybettiğim.

Onun kadar sevgimi yansıtamadığımdandır belki de.

Belki de yedek sevda oluşumdandır kabullenmezliğim.

Sınırı bilendir diyordun benim için,

Deli gibi haykırmak istiyorum.

Bilmek istemiyorum, çizgi ötesi olmak istiyorum.

Biliyorum çok geçmeden geleceksin bana.

Çünkü kimse sevmeyecek seni benim kadar.

Sen de yorulacaksın başka tenlerde koşmaktan

Döneceksin bana, yedek sevdana.

Ama biliyorum ki,

Züğürt tesellisi kalacak sevgin avuçlarımda,

Doyamayacağım hiç bir zaman sana.

Yüreğim hep aç kalacak sevgine.

Biliyorum gitme vaktin geldi yine.

Sen, başkasının kollarında kendini bulurken,

Ben de sensizliğin eşiğinden geçip,

Kapımıda sonsuza dek kapatacağım sana.

Kilidini de uzaklara gömeceğim.

Ben, kurtulurken yedek sevda olmaktan,

Sen de eks sevdam olacaksın şuramda,

Yüreğimin tam ortasında...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..