Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '17

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Yedi Yaşındaki Çocuktan Hayat Dersleri

Yedi Yaşındaki Çocuktan Hayat Dersleri
 

Yedi Yaşındaki Çocuktan Hayat Dersleri


. Anne, dinazorların insanlardan önce yaşadıklarını nereden biliyoruz?
 
.. Arkeologlar buldukları kemikleri laboratuara götürüp bir takım testler uyguluyorlar canım. Sonra da bize tahmini yaşlarını söylüyorlar.
 
. Peki ya da daha ilk insanın kemiklerini bulamadılarsa….
 
.. ????? :)))
 
( Demek ki neymiş? Her duyduğumuza körü körüne inanmayacakmışız!!! )
 
 
 
. Okul için bir sunum hazırlamamız gerekiyor anne. Konusu, ‘Kurallara Neden Uymalıyız?’
 
..Peki canım, o zaman uymakta en zorladığın kuraldan başlayalım. Hangisi?
 
. Kurallara uyma kuralı.
 
.. ???? Hımmmm, ikinciye geçelim en iyisi.
 
. Kurallara uyma kuralı diye bir şey olmazsa, başka kural da olmaz ki anneciğim.
 
.. ???????? :))))
 
( Demek ki neymiş? Söylenebilecek hiçbir sözün kalmadığı anlar olabilirmiş!!! )
 
 
 
. En büyük hayalimizin resmini çizmemi istediler anne. Bak bunu çizdim.
 
.. Oooo kocaman bir dünya ve üzerinde sen. Peki ama neden yalnızsın, ne yapıyorsun?
 
. E ben özgür ruhluyum, dünyayı geziyorum.
 
..????? :)))
 
( Demek ki neymiş? Özgürlük insanın doğasında varmış!!! )
 
 
 
. Çizgi karakter Pingu’ nun ailesinden habersiz dışarı çıkmasını doğru buluyor musunuz?
 
.. Evet buluyorum, çünkü macera şansı oluyor.
 
. ?????? :)))
 
( Demek ki neymiş? Her zaman beklediğimiz yanıtları alamayabilirmişiz!!! )
 
 
. Tatilde seni Roma’ya götüreyim mi tatlım? İspanyol Merdivenler’ini görürsün.
 
..Merdiven görüp ne yapacağım anneciğim, ben balık tutmak istiyorum.
 
. ????? :)))
 
( Demek ki neymiş? Mutluluğu uzaklarda aramamak gerekiyormuş!!! )
 
 
 
Aşk’la
 
G
 
 
Toplam blog
: 47
: 511
Kayıt tarihi
: 21.03.16
 
 

Bir anne... Bir mimar... Bir kadın...   ..