Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Yedi yıl yağmurları

Yedi yıl yağmurları
 

Hepinize Teşekkür Ederim


Zaman, ne de çabuk büyüyorsun öyle gözlerimde. 
Söylemesi bile kolay değil ki, yaşaması muazzamdı; 
Acısıyla tatlısıyla her damlasını unuttuğum,
yedi yıl yağmurlarımın. 
 
Anılar yağdı üzerime. 
Sadece ben ıslandım. 
Çok geçmeden kurudum. 
Çok geçmeden unuttum. 
Bir yağmur yağdı, 
gözlerimden aşağıya akıyor sandım. 
Aynı sevildiğimi sanmak gibiydi, yıllar öncesinde. 
Aynı aşık olduğumu sanmak gibiydi, 
adımı ilk Bursa'yla andığım yıllarda. 
Mutlu olduğumuzu sandığımız zamanlardaki gibiydi 
şu sıralar yağmurlar. 
Kaybettiği şeylere ağladı hem İstanbul, hem Bursa. 
Keşke zaman, o vakit değil de şimdi olsaydı diye. 
 
Bir hayat kurdum yağmur damlalarından. 
Hepsinde adın yazılıydı. 
Sonra bir kuraklık indi yıllarıma. 
Hiçbir neden sen gibi olmadı. 
Hiç bir neden sen gibi ağlatmadı. 
Hiç bir gelecek senle kurulan hayaller kadar saf olmadı. 
 
Bir hayal kurmaya çalıştım yağmur damlalarından. 
Sonra 'boşversene' dedim kendime. 
Onca şeyden sonra, hem de sen; 
hayatta tüm arkadaşlıkların, 
neredeyse tüm aşkların 
acıyla, ıstırapla, 
uykusuz gecelere eşlik eden 
sonbahar yağmurlarıyla sonlanmışken, 
sonrasında arkadaşlık kuramıyorken, 
kendini bile sevmeden 
başkasından seni sevmesini bekliyorken 
hayal mi kuracaksın bir de! 
'Sktr et' dedim. 
Bu saatten sonrası sadece zaman. 
 
O büyük gün yaklaşıyor. 
Hayatımı sıfırladığım her huzurlu anımdan daha karmaşık, 
daha hüzünlü o an. 
Bir daha geri dönemeyeceğim, 
keşke diyemeyeceğim, 
aynı şeyleri tadamayacağım o an yaklaşıyor. 
Günler önümde uzanan. 
Ve ben yavaş adımlarla üzerine yürüyorum. 
Şundan kaç gün sonrasındadır ki o hüzünle sevişeceğim?
O belirsizlikle savaşacağım?
Hayatımın kontrolünü yitireceğim kaç gün sonrasıdır ki?!
Kaç gün sonrasıdır ki sadece kendim için yaşamayacağım,
beklentilerle başımı dolduracağım,
geçmişi istemeyeceğim, 
gelecekten endişeleneceğim,
iyi dostluklar biriktireceğim...
Kaç zaman sonrasıdır, ÖZLEDİM diyeceğim?!
 
Eşlik eden şarkı, Bülent Ortaçgil_Yağmur ve Bir tek sen yalanı
 
 
Toplam blog
: 58
: 402
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mezunuyum. ..