Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '20

 
Kategori
Edebiyat
 

Yedi

çok karmaşık zamanlardan geldim
yeni bir cümle türedi son zamanlarda sürekli ağzımı dolduran
                      geçmiş temizler bazen geleceği

kırmızı vosvosuma binip gitmek istiyorum
ahşaptan olan her tarafı yeşilliklerle kaplı güzel krizantemlere sahip bahçemde otururken sigaramdan nefes alıp temiz havadan mahrum kalarak sevmediğim bedenimi nasıl sevebileceğimi düşünmek istiyorum sadece

öğrendim
insan önce kendini sevmeli
bencillik yüklemeli biraz ruhuna
anladım
ne kadar sencil olursan o kadar acıyor o kadar zayıflıyor o kadar mutsuz o kadar
bedenim

sen ne kadar bencil olursan
o o kadar sencil

 
Toplam blog
: 22
: 17
Kayıt tarihi
: 20.09.17
 
 

Kendi halinde bir yolcuyum.Ne ben anlatabilirim ne de siz anlayabilirsiniz. ..