Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Yediğimiz besinlerde un, tuz, yağ, şeker zaten var; ayrıca dışarıdan almamız gerekmez

Yediğimiz besinlerde un, tuz, yağ, şeker zaten var; ayrıca dışarıdan almamız gerekmez
 

Bilimin açıklamasını bilim yapamaz; o, düşünürlerin işi. Bilim araştırır, bulur, sonuçları gösterir.

Peki, bunu tıp ilmi söyleyemez mi? Zaman kaybı olur, onun daha önemli işleri var; kanser çare bekliyor.

Ben söylerim zaten; görüyorum, biliyorum ki herkes bilir bunu, ortada çünkü.

Zaten tuzlu olan zeytine bir de tekrar tuz mu katıyoruz? Şükür bu kadarını yapmıyoruz ama % bilmem kaçı zaten yağ olan eti yağ ile pişiriyoruz.

İçinde % bilmem kaç şeker olan elma kompostosuna şeker katıyoruz. Peki, elmanın %14’lere varan şekeri yetmiyor mu?

Bizim una, tuza, şekere, yağa ihtiyacımız var ve de yediklerimizin içinde bunlar zaten bulunuyorsa ayrıca neden un, tuz, yağ, şeker kattığımızı ben anlamıyorum.

Vücudumuzun tuza ihtiyacı varsa yediklerimizde bize yetecek kadar var zaten. Hani yediğimiz tatsız tuzsuz bir şey olsa neyse.

Yeni yemek çeşitleri yaratmak ya da lezzetini arttırmak için yapılıyorsa anlarım. Ama eğer işte besinlerde bunlar yok diye dışarıdan katıyorsanız yediklerinize bir bakınız; hepsinde az ya da çok bunlar var.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..