Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Yegane "aşk"

Yegane "aşk"
 

Yegane "aşk" ANNE-KIZ aşkı.... tüm anne ve kızlarına ithafen....


Sabah gözünü açar açmaz ilk akla gelen

Karşılıksız sevginin tek gerçeği

Nefes alma sebebimin nedenidir “Kızım”

Saçlarındaki o mis koku

Gözlerindeki ışık

Ellerindeki sıcaklık

Şükrettirir her gün, ilahi güce can parçam…

Evimin neşesi

Canımın canıdır “kızım”

Çünkü o tanrının bana hediyesi

Annesinin meleği

Çünkü o yaşama sevincim

O benim kuzum

O benim dünyam

O benim eşsizimdir her zaman…

Sevinçlerin sevincim

Gülüşlerin mutluluğum olacak

Gözlerindeki bir damla, bende bir nehir olup akacak…

Şunu bil ki;

Seni sevmeye devam edeceğim

Ve sevgim seni ilelebet koruyacak(kızıma)

Sabah gözünü açar açmaz ilk akla gelen

Karşılıksız sevginin tek gerçeği

 Nefes alma sebebimin nedenidir “annem”

Cennet kokulu sevdiğim

Yar’ların en özeli

Sevgilerin en yücesidir

Şükrettirir her gün, ilahi güce inci tanem…

Evimin huzuru

Canımın canıdır “annem”

Sevgimin sınırı yoktur ona

Kelimeler bile anlatamaz kifayetsiz kalır mektupta

Bir suyun akışı gibi geçip gitse de zaman

Bir gün gitsem de yanından

Kalbimdedir adın 2 hece  “an-ne”…

Ve taşıyacağım imzanı sonsuza dek yanımda her an…

Şunu bil ki;

Atmosferdeki hava tanecikleri kadar

Çoktur sevgim

Çünkü sen benim vazgeçilmezim,

Çünkü sen en değerlim

Çünkü sen hazinemsin…

Kaybetmeye korktuğum

Yalnızlık korkumsun…

 Sen benim sen benim sen benim tek özelim

“ANNEM”sin… (anneme) (CyLn)

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..