Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Yeke kişi ağıdı

Yeke kişi ağıdı
 

deli deli olmayın...


Karanlığı bile umut veren hoş bir odadayım

Sarısı eskimiş pirinç karyolada ağır hasta yatmaktayım

Cibinliğine bakirelerin işlediği mavi pembe kelebekler iliştirilmiş eski bir yatak

Gıcırdayan parkeleriyle ahşap bir hüzün var odada

Sen bana gelmektesin

Ellerin bana gelmekte

Ve her adımda bir on yaş daha yaşlanan ellerin

Yüzüme değdiğinde patlıyor birdenbire tuz buz oluyorlar

Bazı parçaları aşağıya birer şemsiye yardımıyla yavaş iniyorlar

Bir tanesi hiç ergen olmamış gülücüğümü taşıyor

Bir diğeri iç atlasımın merhamet dağlarını

Kimileri çok hızlı düştüğünden göremiyorum

O acelesi olanların kötü yanlarım olduğunu sadece tahmin ediyorum

Yüzümde delikli, irinli yaralarım var

İlacı ekşi elma olan bir hastalığa yakalanmışım

Sen kucağında koca yeşil elmalarla yaklaşıyorsun

Yaklaştıkça küçülüyor elmalar

Her birini bir deliğe bırakıyorsun

İyileşiyor yaralarım

Gülümsüyorsun

Gözlerin her zamanki gibi iyi geliyor

Uykuya dalıyorum

Uyanmak için

Unutmadım seni hiç

Sen bunu bilmiyorsun…

17.03.10

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..