Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Yele Savurdum

Gönül defterinden, yırtıp adını.

Parça parça edip, yola savurdum.

Unuttum geçmişten, kalan yadını.

Harman gibi edip, yele savurdum.

Sevdamı güneşte, buzlara yazdım.

Bulutlardan ona, çiçek savurdum.

Açan bir gül gibi, elinde tozdum.

Yağmur damlasından, göle savurdum.

Her şarkıda seni anımsayıp ta.

Kadehleri tutup, yere savurdum.

Bütün umutlarım, döküldü boşa.

Esen rüzgarlarla, yele savurdum.

Ağlamak yok artık, yüreğim hoştur.

Aşkları sevdayı, ele savurdum.

Küçük kıvılcımdan, ateşler yakıp.

Senli umutları, küle savurdum.

Birdal Can TÜFEKÇİ

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..