Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

YELİZ TEK

Yeliz Tek.. 

İlk Teklisi “Güllerim Soldu...”

Türkiye’nin önde gelen Sanatçılarından SEZEN AKSU’nun eserlerini yorumlamak, her yiğidin harcı değildir..

Yürek ister, Emek ister...

Zaman ve Maddiyat, da büyük bir etken tabii ki..

Güzel yorumuyla Şarkıya renk kattığını düşünüyorum ben şahsen..

Röportaj sizlerle :)

 

S1- Tek seferliğe mahsus bir iyileştirme gücünüz olsaydı, hangi hastalığa çare olmak isterdiniz? Neden?

Kanser. Oğlumda yakından tanıştığım bu hastalığın en başta çocuklarımıza zarar vermesini istemediğim için... inan çok zor bir süreçten geçiyor hem hastalarımız hem aileleri.. Allah'ım herkese sağlık ve şifa versin. 

 

S2- Sezen Aksu’nun şarkılarını yorumlamak, yürek ve cesaret ister.. Herkes yapamaz bence.

Korkularınız olmadı mı? (Cover yapma konusunda)

 

Hayır olmadı. Elbette Sezen Aksu'nun yerini hiçbir yorumcu tutamaz ve dolduramaz ki Sezen Aksu eserini yorumlamak benim için bir onur ve gurur.

 

S3- Şu zorlu günlerde Moral, Motivasyon ve İyi dileklere gerçekten çok ihtiyacımız var.

Etkileyici bir mesaj verir misiniz?

 

Hepimizin kendimizi izole etme ve hijyen konusunda çok dikkatli olmamız gerektiğini söylemeye gerek yok sanırım. İnanıyorum ki bu zor zamanları hep birlikte atlatacağız ulke olarak. Sadece biraz sabır ve dikkat #evdekaltürkiye

 

S4- “Yol yakınken dönelim, gitmeyelim bence” dediğiniz, pişman olduğunuz bir seyahat var mı? Neden?

Hayır, yok.

 

S5- Yumurta olan her mutfakta yemek yapılır bence.. Sizce mutfağın olmazsa olmaz ürünü nedir?

 

Tabii ki soğan. Soğansız hiç bir yemeğin tadı olmaz değil mi ????

 

S6- Eskiler eskiden güzeldi bence.. Sizce Eskiye bu kadar öykünmemizin sebebi nedir?

 

Müzik, günümüz de ticari olarak sunulduğu için herkes eskilerde ki o içtenliği samimiyeti arıyor bence. Şahsen ben bile eski şarkıları sahnede yorumladığım da ayrı keyif alıyorum.

 

S7- İlerleyen dönemlerde sizi de “Bir Proje Albümü” ‘nde görmeyi çok isteriz.

Planlarınız nelerdir?

 

Güllerim Soldu cover’ı biliyorsunuz ki daha çok yeni ama sonrasın da elbette yeni projelerimiz olacak. Hatta şimdiden düşünmeye başladım bile ;)

 

Ve son sorum... 

 

S8- En soğuk gecede insan ruhuna iyi geldiğini düşündüğünüz bir içecek var mı?

Varsa nedeniyle açıklar mısınız? 

Ben kahveyi çok seviyorum, neredeyse vazgeçilmezim. O yüzden Kahve diyorum.. 

 

Röportaj - İhsan Tekin.

 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..