Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Yelken açıyorum bilinmeyene

Yelken açıyorum başka dünyalara doğru
Yüreğimdeki sızıyla çırpınarak

Tüm denizlerin
Tanrıların, Tanrıçaların
Tanığı olduğu fırtınaları aşıp
Everest Tepesi'nde
Bağdaş kurup oturmak istiyorum.

Hele bir de çubuğuma tütünü bastığımda
Aşkın kor olup tütünümü yakarsa eğer
Söz veriyorum; dağları, ovaları aşıp
Yüzerek çıkacağım mercanların üstüne.

Hayata yelken açıyorum
BEN olan teknemle
Gel dümenim ol benim
Yıldızlara doğru..

Tüm insanlar yıldızlardan biri sansın bizi
Ya da al götür beni cehenneme!


İstanbul, 22 Şubat 2011 

 
Toplam blog
: 34
: 326
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

Bir kamu kurumu yönetim kademesinden emekliyim. Yazı dünyam gençliğimden bu yana sürer, bu kapsam..