Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Yelken açmış

Geçen gün evimin balkonunda oturmuş keyifle çayımı yudumluyor ve bir yandanda nette arkadaşlarla sohbet ediyordum. Şimdi evin balkonunda p.c. ne alaka diyeniniz olursa diye açıklayım evin balkonunu pimapenle kapattırdım ve oda gibi oldu bende p.c. balkona aldım aile bireyleri rahatsız olmasın diye balkonu kendime mesken tuttum :))

Neyse bu arada gözüme çok güzel bir yat takıldı; yatta yat yani yelkenleri açmış rüzgar yelkenleri öylebir doldurmuştu ki o beyaz renkli yat bir kuğu edasıyla sanki denizin üzerinde süzülüyordu çok güzel bir görüntüsü vardı anlatamam size kelimeler yanında kifayetsiz kaldı derler ya aynen öyle oldu o güzelliği anlatacak kelime bulamıyorum.

Birden düşünmeye başladım sizde benimle birlikte düşünmeye başlayın. Bu kadar güzellikteki bir yatın içindesiniz ve rüzgar yelkenleri doldurmuş rotanız dahilindesiniz ama o yatın yerine kendinizi koyun sizin bir rotanız var mı? Tabiki olacak her insan gibi sizde yelkenlerinizi açtınız ve bir şekilde kendi ideal ve hayallerinize ulaştıracak olan rüzgarı bekliyorsunuz o rüzgarı yakaladığınızda ise herşey bitiyormu hayır
önünüze çok çeşitli engeller çıkıyor dev dalgalarla boğuşuyorsunuz, fırtınalara yakalanıyorsunuz, rüzgarı bulamıyorsunuz v.s. bu gibi engeller var daha sayamadığı neler var neler.

İşte bu engelleri aşıp rotanızın gösterdiği yere vardığınızda yıpranmış oluyorsunuz ama bu ideal veya hayallerinize ulaştığınızda yinede sevinç içinde yıpranmayı veya yorgunluğu unutuyorsunuz. Ama birde o önünüze çıkan engelleri aşamadığınızda ise hayal kırıklığı ile birlikte üzgünlük ve karamsarlık çöküyor değilmi.

Ben hayalime hayal kırıklığını koymak istemiyorum sizde koymayın ve hepimizin rotası dahiline ulaşacağını ve o ideallerimize kavuşacagımızı ve o yıpranmaları telafi edeceğimizi düşünün hiç bir ideal ve hayallere rahatça ulaşamayız küçükte olsa engeller çıkar ama tek temennim o rüzgarı yakalayıp yelkenleri şişirip bir an önce rotamızı tamamlamamız dır. Sevgiyle kalın....
 
Toplam blog
: 7
: 1214
Kayıt tarihi
: 29.05.07
 
 

1973 Ankara doğumluyum. Halen özel bir şirkette itfaiyeci olarak çalışıyorum. En çok keyif aldığım k..