Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '10

 
Kategori
Deneme
 

Yelkenle açılmak

Ben sevmeyi beceremedim, belki de sevilmeyide. Benim sevmeye engel evcil acılarım vardı. Bulutların beyazı, açık denizin koyu mavisine gecenin ayazı eklenir sevdama. Sevilirken ayrılmakmı kaldı geriye. Sana kalmış umutların ağacında gövdem. Hayatın kabuğu soyulur muydu, yoksa bütün vitamini kabuğunda mıydı? Bir aşkı yok edecek başka bir aşk sipariş edilecek yeniden. Beyazına siyah çalınmış aşklar.

Gel seninle bir daha ağlayalım. Yaşanmışlara, yaşanmamışlara, belki de hiç yaşanmayacaklara. Zaman geçtikçe silineceğine netleşiyor geçmiş. Cam kırıkları kalıyor geriye. Bazılarını süpürünce geçsede yüreğimde kalanlar acıtıyor ve her geçen gün kanatıyor. Tüm rüyalarım kabusa dönüşüp içimdeki yelkenli gemiyi kirletiyordu. Saklanmış sevgilerin bezinden yelkenim. Güneşin sıcak sarısı vuruyordu direklerde duran beyaz bez parçalarına. Başladımı bitmeyecek içimdeki açılma duygusu. Doğru olanı yapmak her zaman mutlu etmiyor. Bu yüzden al yalnızlığımı ört üzerine. Seni kaybetmek bir daha bulamamak demektir. İnsanoğlu durmuyor hiçbir zaman. Bir uyuyor bir uyanıyor. Zaman durmuyor geçip gidiyor. Akşam oluyor güneş batıyor. Sabah oluyor güneş doğuyor. Ağaçlar bir döküyor yapraklarını bir çiçek açıyor. Ben hariç hiç birşey kalakalmıyor. Ve ben vazgeçip herşeyden bir gölge gibi çekiliyorum uzaklara. Yosun tutmaktansa buralarda alışmalı ayrılıklara… Biri bize git dediğinde kalmak istiyorum diyebilmekmiş sevmek. Git dedikleri zaman ben gittiğimde anladım.
Beklemedeyim hiç gelmeyecek olanı kutupların yazı beklercesine. Biliyorum gelmeyeceksin hiçbir zaman. Biliyorum bu durumda güçlü olmak zorundayım. Ama güçlü olmak da beni yoruyor artık. Biriktirmeyi severim içimde, o yüzden susarım çoğu zaman. Susarım, hatta küserim kağıdıma kalemime. Kullanma kılavuzum yok belki de ondan yoruyor güçlü olmak. Dönmek için gitmek gerekir ama ben fazla açıldım kıyıdan. Ben gittim ama geri dönmek için kürekleri çok çekmek gerekir. Biliyorum ki kürekleri ne kadar çeksemde asla istediğim, özlemini çektiğim kıyılara varamayacağım.

 
Toplam blog
: 37
: 433
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum.  2006 yılından itibaren memur olarak görev yapmakt..