Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Yem yağmuru ve “TC” vakası!

Allah aşkına bir durun!

Sanırım yıldırma politikası!

Çok zekice mi aptalca mı karar veremedim….

Sanki bir akvaryumdayız ve sahip yukarıdan ara ara yem atıyor!

Ara Ara!

Ama gerçek yem değil!

Gerçek yeme muhtaç kalacağımız, oltanın ucunda olmayan kendi gibi bizi de kıpır kıpır dellendirecek solucanlar bunlar…

Öncesi de var ama buradan başlayayım…

Yem bir… TC kalkacak mı?

Hurraaa bir kısım balıklar olaraktan suyu köpürtüyoruz…

İsyandayız, kıyamet koparıyoruz…

Hop, sus payı gerçek bir yem…

Oh diyoruz, yayılıyoruz ve  Sağlık Bakanlığı’nın TC’sini kurtardık! diye de akvaryumumuzda gerine gerine turluyoruz…

Sonra sıra Ziraat Bankası’ndaki canımız “TC”nin kaldırılmasını da boykot ediyoruz, sadece ediyoruz, ediyoruz, ediyoruz…

Aslında biliyoruz…

Bir şey ya tam yapılacaktır ya da hiç yapılmayacaktır…

Parça parça “tepkiye etki” şeklinde yapılan işten hayır gelmez.

Sonra ansızın her şey manasızlaşıyor…

Çünkü akvaryumun gecesini gündüzüne karıştıran o korkunç olayla sudan çıkmış balığa dönüyoruz…

İnsanın insanım demekten utandığı o günler de TC’ler sesiz sedasız siliniyor belki de tarihten!

Sayı vermiyorum…

Çünkü inanmıyorum…

Masum onca insana Reyhanlı’nın mezar olduğunu söyleyip, geçiyorum…

Orada neler olduğunu öğrenmek için resmen çırpınıyoruz…

Hala da gerçekten ne olduğunu öğrendik mi bilemiyorum!

Ateş yine düştüğü yeri yakıyor…

Sonra soldan başka bir hadise…

Az kalsın unutuyordum,

“1  Mayıs da ne? Oturun uslu uslu evinizde”,

 “Emek Sineması  diye ağlama, eninde sonunda yıkıcam ki!”,

 “Bayramları kutlarsanız cız - bız yaparım uygulamaları”

 “Ne çok içiyorsunuz size alkol malkol yok ama isteyene gazımız bol yasası”,

“Çocuklar kusura bakmayın taciz ediliyor, dövülüyor hatta ………………. olabilirsiniz. daha önemli işlerimiz var, siz kendi başınıza bakın bakış açısı”

Vb…

Şeklinde hissetmemize, algılamamza  neden olacak daha bir çok hadise yukardan gündemimize sağlı sollu düşüyor…

Arada bir sürü irili ufaklı hadiseleri de geçiyorum…

Bir süre sonra her yer yeme boğuluyor…

Biz de bu yemler için de yavaş yavaş boğuluyoruz…

Ben siyasetten anlamam…

Ne görüyorsam, ne hissediyorsam  onu yazarım…

Hata da yapabilirim, yanlış da yorumlayabilirim…

Ama  en azından bir TC vatandaşı olarak  ve hala bazı özgürlüklerimiz varken duygularımı, gözlemlerimi paylaşabilirim diyerek yazıyorum…

NOT: Bu arada kendi semtimdeki TC’lerin Ziraat’lerden uçuşup gitmesini görüyor ve ne yazık ki ancak sadece fotoğraflayabiliyorum...

 
Toplam blog
: 50
: 794
Kayıt tarihi
: 25.09.12
 
 

Gazeteci... Serbest olarak özel röportaj ve yazılar hazırlıyor. Pr. medya Danışmanı olarak çalışı..