Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Yemeğe davet edip"Benim karnım tok " Demek !

Yemeğe davet edip"Benim karnım tok " Demek !
 

Allah bir kadın, bir erkek yarattı. Yeryüzünde tüm olup biten bu ikili ile ilgili gelişip, devam etmekte !

Düşünün ki bir erkek, uzun bir süre, bir kadınla buluşmak istiyor, sonunda buluşma kararı alınıyor...

Kadın gerekli detayları tamamlıyor, erkek onu almaya geliyor.

Arabada iltifatların havai fişekler gibi biri sönmeden diğeri parlıyor. Adam ,"nereye gitsek acaba?" gibi anlamsız bir soru soruyor. Soru anlamsız çünkü nereye gideceğini, hiç düşünmedin mi?

Neyse, kadın "ben seni bir yere götüreyim" der, erkek sanki böyle bir teklife hazır gibi, hemen peki, olur"  der. Ekler "ama benim karnım tok" (!)  Allah Allah ! Azizim akşam üzeri, akşam yemeği zamanı, ayrıca buluşmak arzusunda olan sensin. "Benim karnım tok " ne demek oluyor?

Karnın toksa susarsın, hafif bir şeyler yersin, ya da çorba içersin. Kadının karnı açtı ve samimiyetsizlikten hoşlanmadığı için, gerçeği dile getirdi.

Adam gidilen yerde oldukça rahat davrandı, afiyet şeker olsun, bir öküz iştahında yemek yedi !!!

Kadın, izliyordu, bu kadar küçük hesap içinde olan biri  ile ne paylaşılabilirdi?

Kadın " Kimbilir karnın aç olsaydı ne olurdu?" Dedi. Adam şaşırmış gibi yaparak, " ben hiçbir kadına hesap ödetmedim, bu durumu garipsedim" demez mi !

Mesele hesap ödemek ya da ödememek değil, ama davet ettiğiniz birini,    böylesine hafife almak talihsizlik.

Kadın hep alnı açık, arslanlar gibi kendi ayakları üzerinde duran biri, böyle durumlarla çok sık karşılaşmaktan artık sıkılmış- çok haklı olarak-  Nedense hep böyle kişilerle karşılaşmış...

Bil Gates davet etse yemeğe, ikinci buluşmada asla ödetmem, adaletli olmak,   kimseye yük olmamak, ucuz, seviyesiz olmamak, hep böyle düşünmüş ve hareket etmiş.

Birini davet ediyorsun sonra tüm masrafı bu kişiye yükleyip, "ben böyle şeyleri uygun bulmam " diyecek kadar, kendinden bihaber olabiliyorsun !!!

Beraberliklerde saygı, sevgi, dostluk, samimiyet yerine, mümkünse ben hiçbir şey yapmadan, çok şey elde edeyim eğilimi, ne yazık ki toplum genelinde, çeşitli kadın ya da erkekte görülmeye devam etmektedir.

Unutmamalı ki "veren el büyük ve yücedir" hep vermek dengeleri bozar, hep almak gibi.

Yaşamın temel taşı "denge"dir.

Ne ekersek, onu biçeceğiz,

Erkek  erkekliğini, kadın kadınlığını hepsinden en önemlisi de insan olmanın sorumluluğunu taşımak gerekiyor.

 

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..