Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Dünya Mutfakları
 

Yemeğe kıyabilir misiniz ?

Yemeğe kıyabilir misiniz ?
 

Resimde eklediğim keki keşke " Ben yaptım , tarifi de şöyle. " diyebilsem . Ne yazık ki ne becerim ne de öğrenmek için zamanım var .

Bugün kızımın doğum günü idi . Ona kek almak için pastaneye girince yaş pasta ile birlikte aldım . " Gel beni al ." diye göz kırpıyordu .

Bu ülke bir alem . Yiyecekler ve özellikle tatlılarda mevsimi hissetmeniz olanaklı . Meyve burada oldukça pahalı . Kek seklindeki kavun küçük bir top büyüklüğünde ...Özel günlerde yenilir ancak . Bazan süpermarkette dilimlemisş olarak paketlerde satılır . Eskiden daha da pahalı imiş . Hastanede yatanlara ve de durumu umutsuz olanlara götürülürmüş ancak ...ağzı tatlansın öbür tarafa gitmeden diye .

Yemeğe kıyamayacağım kadar güzel ama bekletemem ki ...Çocuklar görse anında biter . tabi ki yenilsin diye aldım ama böyle yiyecekleri sık sık tüketmek olanaksız .

Tadı çok hafiftir . Yağ olduğunu hissetmezsiniz bile ... Kenarındaki küçük kavun dilimini gördünüz mü ? Ve de üzüm tanesini ...

Hadi çekinmeyin uzatın kaşığınızı , çatalınızı ... Yanında ne içmek isterseniz ?

Ağzınızın tadının bozulmaması dilegi ile ...
 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..