Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '16

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Yemek kutusuna CV’sini yerleştirdi

Yemek kutusuna CV’sini yerleştirdi
 

Yemek Kutusuna CV’sini Yerleştirdi


Litvanyalı pazarlama uzmanı Lukas Lya, Amerika’da işe girmek için sıra dışı bir strateji uyguladı. Lya, şirketlere “Yemek siparişi getirdim bahanesiyle girip yemek kutusunun kapağının içerisine CV’sini yerleştirdi. Lya’nın hedefinde dünyanın en iyi 10 reklam şirketi ve 30 teknoloji şirketi vardı.

Lya, gittiği şirketlere Mr. Holmes Bakehouse’tan gelen yemek kuryesi olduğunu belirtti ve yetkili kişilere tatlı çörek sipariş ettiğini söyledi. Kutu kapağının içine de CV’sini yerleştirdi.

“CV’lerin çoğunun sonu çöplüktür. Benimkisi ise sizin mideniz.

Merhaba,

Bu teslimat yanlış kişiye yapılmadı. CV’min size bizzat ulaştığından emin olmak için Postmates kuryesiymiş gibi davrandım.”

Mektubun gerisinde de şöyle bir not var:

 “Size gösterişli bir tanıtım gibi görünebilir, ancak birçok reklam kampanyası gibi bu da buz dağının görünen kısmı. Bu, size ulaşana kadar birçok tekrarın ardından net bir şekilde hazırlanmış bir fikir. Rekabet ortamını, hedef kitlemin sıkıntılı noktalarını ve ulaştırmak istediğim mesajı inceleyerek SWOT analizini gerçekleştirdim. Kampanyayı hazırlamamın ardından, farklı büyüklükteki ve hedef kitledeki şirketlere A/B testi uyguladım. Offline dönüşleri ölçmek için özel bir URL kullandım ve bu sayede kampanyanın ROI ölçüsünü maksimuma çıkardım.

 
Toplam blog
: 471
: 1765
Kayıt tarihi
: 17.02.14
 
 

34 yaşında, 1 kız, 1 erkek olmak üzere 2 çocuk annesiyim. Ev hanımı olduğumdan yemekler ile aram ..