Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Sağlık
 

Yemekte salça, kadında kalça !

Yemekte salça, kadında kalça !
 

DOLGUN KALÇALARIN YARARI ...


“Yemekte salça kadında kalça” kültürüyle büyümüş insanlarız biz....
Bu , Türk erkeklerinin görsel zevk anlayışı , kimi kadını az yeme , hatta yememe gibi kabir azabı misali sıkıntıdan kurtaran bir durumdur şükürler olsun ki...

“Kara kuru” sıfatını yememek için “sıfır beden modası” anlayışından bi-haber olmak pek de lezizdir , bilen bilir.

Lezzetin dilimizin her bir noktasında çılgınca eridiği anları , kim tercih eder bilmem sıfır beden olmaya.....

Evet lezzet diyarının en ücra köşelerine uğrayıp , bilinmezlerin keşfine erişmek, belki de o diyarın dönüş biletine asla ulaşamamak anlamına gelir.

“Ben genç kızlığımda 45 kiloydum ayol!” cümlesini sarf eden kaç kadın vardır dersiniz....

Sayısızca ...

Belki de bütün kadınlar...

Bu bir teselli formülüdür...

Zayıftım , çocuk doğurdum , artık (doğal mekanizma ) balık , hatta balina gibiyim.

Ama zayıftım....

Geçmişte....

Artık ne ve nasıl olduğunun önemi yok....

Doğa öylesi engin bir tat çeşidi sunmuş ki ; insanoğluna vazgeçmesi de zor insanın bu tat çeşnisinden , kendini frenlemesi de...

Bu ben misali gençliğinde kilosunun on haneli basamağı “4” olan , şimdinin lezzet müptelaları ; artık yeni bir teselli yolu çıktı önünüze....

Uzmanlar , kadınların erkeklere nazaran kalça bölgelerinde daha fazla toplanan deri altı yağlarının, tip 2 şeker hastalığının gelişme riskinin azaltılmasına yardımcı olabileceğini öne sürüyor.

Hücre Metabolizması dergisinde yayımlanan Harvard Tıp Okulunun araştırması, deri altı yağlarının, iç organları saran ve hastalık riskini artıran yağ türünden farklı olduğunu ortaya koydu. Araştırmaya göre, deri altındaki yağın metabolizmayı güçlendiren glikoz ve lipit düzenleyici "adikopine" hormonlarını ürettiği sanılıyor.

Nasıl haber ama hanımlar ?....

Sizler sağlık için yine de kilolarınızı kontrol altında tutun derim ben ...

Ben bir buçuk adana yemeye gidiyorum J

Arzuliden.....

 
Toplam blog
: 77
: 2768
Kayıt tarihi
: 17.07.08
 
 

Her şey ya da hiçbir şey... Ben misali gailesi olanlar, bir arzunuz varsa yaşamdan arzuliden arzular..