Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeminim var

O değil de;

Üzerinize afiyet bu aralar başım çok ağrıyor, hatta öyle ki ağrı gözlerime vuruyor. Gözlerim perişan.

Mert'in yüzüme acı acı bakıp söylediği laf;

'Anne aynı Hayko Cepkin gibi olmuşsun.'

Haydaaa, ne diye durduk yerde el alemin adamına benziyorum ki şimdi!

O saniye düşündüm, Cepkin'i gözümün önüne getirmeye çalıştım. Sahnede transparan giyinen ilginç bir arkadaşımız. Sesi ise olağan üstü, tek kelimeyle muhteşem. İyi de ben niye ona benzeyeyim ki?

Çok canım sıkıldı, hemen interneti açıp baktım. Mert'in söylemek istediğini fotoğrafı görünce anladım. Hemen koşup aynaya baktım. Evet, sol gözüm nerdeyse çevrimdışı olmuş.

Yok yok, şimdi daha iyiyim. Doktora da telaşa da mahal yok. Dün ve bugün ağrı kesici aldım, başım da gözlerim de düne göre daha iyi. :) Sanıyorum yarın da alacağım.

O değil de;

Hayko Cepkin der ki;

beni sen al yeminin var / kül olup söndüm ateşine sar / sar sar beni sana sar / yola çık yollardayım off offfff...

Offf offf, daha ne desin ki!

O değil de;

Şiddet, taciz ve intihar olaylarında tüm dünyada azalma görülürken Türkiye’de artış göze çarpıyormuş.

Ne kadar mutsuz ne kadar doyumsuz bir toplum olduğumuzun göstergesi... Ve ne kadar çaresiz...

O değil de;

İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..