Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '11

 
Kategori
Mizah
 

Yengeç!

Yengeç!
 

Arşivimden!


Pek çokları, çocuklarını terbiye etmeye veya çevresindeki bazılarının tavır ve hareketlerini değiştirmeye çalışırken, “şunu yapın, bunu yapmayın” diye öğüt veriyor. Bu tür nasihatler, diğerlerinin, çok defa bir kulağından girer, ötekinden çıkar. Kitap okumayan ana ve babanın çocukları da kitap okumaz. Her akşam içki içen babanın oğlu da içkici olur. 

Küçük bir yengecin annesine söylediğini hatırlıyorum. Annesi, “Niye öyle yan yan yürüyorsun? Düz yürüsene!” dediği zaman, yavru yengeç, şöyle cevap verdi: “ Anneciğim, çok doğru söylüyorsun. Eğer sen bana nasıl yürümem gerektiğini gösterirsen, ben de senin gibi yürümeye çalışırım. 

... 

Bakıyorum da etrafta bir sürü yengeç boy gösteriyor! Yengecin aklına değil etine ihtiyacımız var. İnsana kuvvet veriyor. Bacaklarını ayırıp kırdığınızda, içini içinize çektiğiniz vakit; durdurabilene aşk olsun! Üzerine limon sıkmayı ihmal etmeyin sakın! Limonisi ve "mor" çalanın tadı başka oluyor... 

Afiyet olsun... 

M.Talip Girgin 

 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..