Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yeni Ders Yılı Başlarken

Sözlerime
Atatürk’ün ünlü sözüyle başlayacağım
“Öğretmenler
Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır”

Bunun için dört şey önereceğim ben öğretmenlere
A) Okuyan olunuz öğrencilerinizi okuyan yapınız
Çünkü ancak okuyan insan sayısı çoğaldıkça bu cehalet yenilecektir
B) Mesleğinizi seviniz kendinizi mesleki olarak geliştiriniz
Çünkü mesleğini seven insan ancak mesleğinde yücelir
C) insanı seviniz
Çünkü bu ülkeyi ancak gerçek insan sevgisi yüceltecektir
D) Pedagojiyi mutlaka kullanınız
Çünkü ancak pedagoji ile bilinçaltı değiştirilebilir
Pedagoji kullanmayan öğretmen yoğurdu eliyle yoğurmaya çalışana benzer  
Ve yine pedagoji kullanılmadığından bu ülke böyle davranışsal çirkinlik sergisidir
Benden bu kadar gerisini şiirimde söyleyeyim söyleyeceklerimin
...

“BEN BİR ÖĞRETMENİM
Ben bir öğretmenim
Öğrenme arkadaşıyım gençlerin
Gülerler gülerim onlarla
Üzülürler
Gülücükler serperim yüzlerine
Ben bir öğretmenim
Hayaller uçururum zamanın ötesine
Gerçekler gülsün diye güne
Modernliktir gelişmektir peşinde koştuğum
Geriliktir yok etme savaşımı verdiğim
Ben bir öğretmenim
Yaşamı sevginin çiçeği yaparım
İlişkilerde sevgidir rehberim  
Saygıdır önünde tek eğildiğim
Ben bir öğretmenim
Dinmez ruhumun isyanları
Coşkun bir selim çağlar da çağlarım”

                (Halil Güven-Şiirlerim-Söke)


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..