Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

Yine bir başlangıç

Yine bir başlangıç
 

Öncelikle,

Ben çok yönlü bir yazarım. Buraya adım atalı, burada sayısız şiir, öykü ve yazı yazıp paylaştığım oldu. Çoğu kere bavulumu toplayıp çektim gittim buradan. Ve sonra burasız da olmayacağını anlayıp dönüp geldim. Yeni sözler, şiirler, öyküler ve yazılarımı ise yine sizlerle paylaşmaya devam ettim. İnşallah istediğim çizgiye oturup, istediğim yöne- yana gideceğim...

Saygılar herkese...

20.09.2015

...

Sevgi Yazıları defterini bugün dürmeden önce burada ilk başlangıç ve kendimi tanıttığım yazılardır aşağıda okuyacaklarınız!!! VE NE YAZILAR BURADA eleğimden geçti, elendi bitti gitti! Bugün de yine bir başlangıç ve yeni bir başlangıç arefesindeyim. Yazmak hastalığının tedavisi yokmuş!

14.04.2015

***

Bugün yılların su gibi geçtiğine mi yanayım, geriye dönüp bakmak istemeyişime mi sevineyim bilmiyorum... Geriye baktığımda üzülmüyorum dersem yalan olur. Ama gelecek benim için baharlar getirmişti sonradan sonradan... Bazen hayatta son bahara geldim sanırsınız ama çiçekler açmaya başlar. hayat size ilk baharı muştular! Böyle, yenilenirsiniz... Daha dik durursunuz, yaşama isteğiniz gelir. Bugün 3 çocuğumla ve sevgili eşim, gülümle mutluyum. Yarına umutluyum. 

Burada Milliyet blog'ta 'sevgi yazıları' diye yazmama 14 şubat 2011 yılında başlamışım dostlar. Böyle bir güne böyle bir yazı olmalı. Her ne kadar şu anın takvimi 17 Mayıs 2013'ü gösterse de, bu yazı 2011 yılında başlarken hiç bitmemeli... Sevgi Yazıları 'stop' dememeli... Beni okuyanlar okumayanlara anlatsın... Beni tanımayanlar da bilsin ki kalemlerden sevgi akmalı, kalemler sevgi yazmalı ilkin... Lakin ben günümüz Türkiye'sinde sevgiye aç, sevgiye küsmüş ve sevgiden kaçanda insanlar görüyorum. Hayatınızı mutlu olmamak için kurarsanız elbette ki mutlu olmazsınız.Tersi olursa acılarınızdan bile sevinç yumağı görünür gözünüze...

Yıllar sonra yazdıklarımızı okuduğumuzda yüreklerimizin meğerse ne az konuşmuş olduğunu göreceksiniz. ve meğerse kalemlerimiz ne az yazmış, sevgiyi...

Sevgili blogdaşlarım, sevgili beni dinleyenler... İçimi döktükçe içim ferahlıyor. Bu satırları okuyan/ okuyacak . Biri vardır eminim ki. Bu benim ki sessiz konuşmak değil sesli konuşmaktır. İçimi açtığım gibi oradan taş'an her bir damla benim için değerli... Herkesin yaşantısı devam ediyor. Ama fark ettiniz mi devamlı akıp giden zamana söz geçmiyor, söz geçiremiyoruz... Bu beyaz veya kara satırlar haricinde. Yarına kim ne yazmışsa onu toplayacak. Güzel yazanlar da güzel anılacak. Kavgacı olanlar kavgacı sözleriyle yarına erecek...

Sevgi Yazıları/ 2011-2012-2013....

Ve bugün Sevgi Kızım tam 9 aylık oldu! Ben de kızlarımla yuvarlanıp/ yaşayıp gidiyoruz işte. EsEN KALIN... DEVAM EDECEĞİM YAZIYA YILLAR SONRA YİNE... Bitmedi Söyleyeceklerim...

Bitmedi Yazacaklarım.

17.05.2013

...

Her yazıya sil baştan, derleyerek, ilave satırlar ekleyerek, yine, yeniden okumaya bekliyorum. Eski sözlerimizin bittiği yerde yeni sözlerimizle dik, dimdik ayakta duracağız... Yenil-mek yok, yenilenmek var...!

26.06.2013

 ***

2015 Yılına gelmişiz...

Nasıl geldiğimizi siz bir de bana sorun!

Yeni 1 başlangıç yapıyordum bugün...

Ve bu yazı burada ilk yazılarımdandı... Ve şu an hala son yazımda!

23.01.2015
 

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..