Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '07

 
Kategori
Dostluk
 

Yeni arkadaşım, MB.

Yeni arkadaşım, MB.
 

- Yüzünü gören cennetlik. Neredesin, günlerden beri yoksun? Ver bir iki tiyo da yolumuzu bulalım. Tamam, kahvehanemize girmez ama kapıdan selam sarkıtır giderdin, o da yok. Hasta falan mısın yoksa?

Uzun süredir arkadaşlarımı ihmal etmiş olabilirim. Tiyo dediği iddaa mevzuu. Benimkisi oyalanma ve futbola olan ilgim ve sevgim. Sürpriz maçları bulmak çok hoşuma gider. Onlara söylerim. Ara sıra denk gelir. Tiyo da o zaten. Beni gazetemiz yani Milliyet biraz düşününce, hatırlayacaktır. Evvelki yıl Fenerbahçe forması hediye ettiler bana. İddaa ekinde tahmin yarışmasında kazanmıştım. Büyük oğlan Fener'li, geçenlerde aldı götürdü formayı.

- Sana söylüyoruz. Hooop. Birader, ne var?

- Yeni bir arkadaşım oldu, o nedenle.

- ?

- MB. Yaklaşık bir ayı aşkın zamandır yazışıyoruz. Çok yakında tanışacağım. Gönderdiği resim kendi resmi mi, yazdığı gibi samimi mi diye bir yandan da merak sardı her yanımı. Benimkiler ise, resimdeki de ben, yazdıklarım da ben, şüphesi olmasın. Acaba O da öylemi?

- Ne oğlum bu MB? Melahat, Mualla, Makbule, er kişi mi, B de ne?

- Hayır, MB. Yani Milliyet Blog.

- Sen harbiden kafayı yemişsin. Madde bağımlısı mı oldun seni görmeyeli, yoksa ameliyat olup narkoz etkisinde misin hala? Neden bahsediyorsun?

Nasıl anlatayım şimdi arkadaşlarıma MB'yi. İnternet bilmezler, gazetelerin spor sayfasından başka yere bakmazlar ama gene de arkadaşlarım. Bunları yapmıyorsun diye de insan terk edilmez ki. Kolay kazanılmıyor dostluklar. Yaşları ilerledikçe kahvehaneler mekanları, okey masaları, koşular, bahisler en büyük tutkuları oldu. Ben de çok çok önceleri oradaydım, birlikteydik, onlarca yıl evvel. Şimdi ise iki dakika kalamam. Dışarıda oturur, muhabbet ederiz.

MB ile yeni başlayan arkadaşlığımı, dostluğumu ne arkadaşlarıma, ne de başkalarına söylemek istemiyorum. Hatta en büyük sırdaşlarıma bile. Yanlış anlaşılıp bu güzel, anlamlı ilişkimiz zarar görmesin diye. En çok onun zarar görmesinden korkarım. Arkadaşlarım ve de başkaları MB ile olan ilişkimi yanlış yorumlayabilir, bizi birbirimize yakıştırmayabilir hatta kıskanabilirler.

MB ile dostluğumu kıskansınlar istemiyorum. Çünkü ben de kıskancım.

MB yi, göreceğim. Gerçek mi, yalan mı? Eymir'de. Hafta sonu.

Resim: gulcaner.blogcu.com'dan alınmıiştır.

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..