Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '06

     
    Kategori
    Mesleki Eğitim
     

    Yeni arkadaşlar

    bugün yeni arkadaşlar edindim..

    yaş ortalamaları 6, zeka yaşı oratlamaları tanıdığım bir çok
    yetişkinden üstün.. hayal güçleri konusunda söz söylemeye bile gerek
    yok sanırım..

    tanışma faslı en ilginci aslında!

    bizim arka bahçedeki kiraz ağacına suikast düzenleyen bu küçük
    adamları bizim yan komşu bir güzel haşlıyor,ben de o sırada ders
    çalışmaya çalışıyorum çünkü kıyamet kopuyor benim odanın penceresi
    dibinde..sonra bizim ünlü yan komşu ayşe teyze torunuyla gezmeye
    gidiyor..ama bunu bilmeyen bücürler akla gelmeyecek cinsten laflar
    edip bizim ayşe teyzenin camına bağırıyorlar da duyan yok!

    ben de indim bahçeye yanlarına gittim önce kaçıyorlardı sonra benim
    pişkin pişkin sırıttığımı görünce aynı safta olduğumuzu
    farkettiler,sohbet etmeye başladık!

    sessiz durmaya karar verirlerse, kirazlar olunca onlarla paylaşacağıma
    söz verdim,arkadaş oluruz dedimbayıldılar..anında arkadaşlığımızın
    şerefine bir piknik planı yaptılar,organizasyon güçlerine hayran
    oldum!
    çağatay:kilim getirecek
    umut:kurabiye isteyecek annesinden
    oktay:annesi güzel kek yapıyormuş
    ayşegül abla:içecek getirirse sevinirler,bir de piknik zaten
    onların bahçesinde olacak ya
    irem(hiç konuşmayan kız): isterse gelsin,gelirken de arkadaşı
    zeynebi getirebilir!

    umut ressam olacak..oktay polis olacak...çağatay karar vermemiş ama
    polis olabilirmiş çünkü okulda bir çocuk büyünce katil olmak
    istiyormuş o yüzden bunu bilen birinin polis olup onu yakalaması
    gerekecekmiş!!..irem de kız polis olsun dediler ama hiç konuşmadığı
    için belki o da katil olmak istiyordur iddiasında hemfikir oldular!!

    saat 4'te başlayan çizgi filmi izleyip izlemediğimi sordular..adını
    anlayamadım ama izlemediğim kesindi..tavsiye ettiler! hergün buraya
    gelip seni bekleyelim mi dediler,ben okuldayım deyince olsun biz sen
    gün içinde minik taşlar çarpıyor,bunlar oyuna davet anlamı taşıyor..

    ilginç olansa ben yanlarına gitmeden evvel birbirlerini
    boğazlıyorlardı,şimdi hayret sınırlarımı zorlayacak derecede
    hoşgörülüler! kılıç oyunu oynarken yavaş vurma sözü veriliyor,eğer
    kantarın topuzu kaçarsa mutlaka özür dileniyor! tabii unutmadan (ben
    hiçbir talepte bulunmadan)  O teyzeden bizim için özür diler misin çok
    kızmıştık istemeden öyle bağırdık..dediler oysa ayşe teyze tavşanın
    küstüğü dağdı o sırada çünkü tek kelimeyi dahi duymamıştı,zaten duysa
    onları yaşatmazdı! ben de olur dedim..ve tüm bunlar bu gün içinde ve
    yaklaşık 2 saat içinde gerçekleşti!

    iki çift tatlı sözün,birazcık yardımın bu küçük adamları nasıl da
    melek yaptığını hayretler içinde izledim...ve her gün içimde azalan
    umutların yeniden yeşerdiğini hissettim..demek ki bu çocuklar doğuştan
    canavar gibi doğmuyorlardı..birileri onlara yanlış
    davranıyordu:öğrendim..

    şimdi varolanlara oranla çok daha zeki,masum ve gelecek vadeden küçük
    dostlarım var..neden gelecek daha güzel olmasın,doğan bebekler bu
    dünyayı kurtaramasın?
    ",0])D(["ce"])//>
    gelene kadar çizgi film izleriz zaten dediler!! şimdi odamın camına
    gün içinde minik taşlar çarpıyor,bunlar oyuna davet anlamı taşıyor..

    ilginç olansa ben yanlarına gitmeden evvel birbirlerini
    boğazlıyorlardı,şimdi hayret sınırlarımı zorlayacak derecede
    hoşgörülüler! kılıç oyunu oynarken yavaş vurma sözü veriliyor,eğer
    kantarın topuzu kaçarsa mutlaka özür dileniyor! tabii unutmadan (ben
    hiçbir talepte bulunmadan) O teyzeden bizim için özür diler misin çok
    kızmıştık istemeden öyle bağırdık..dediler oysa ayşe teyze tavşanın
    küstüğü dağdı o sırada çünkü tek kelimeyi dahi duymamıştı,zaten duysa
    onları yaşatmazdı! ben de olur dedim..ve tüm bunlar bu gün içinde ve
    yaklaşık 2 saat içinde gerçekleşti!

    iki çift tatlı sözün,birazcık yardımın bu küçük adamları nasıl da
    melek yaptığını hayretler içinde izledim...ve her gün içimde azalan
    umutların yeniden yeşerdiğini hissettim..demek ki bu çocuklar doğuştan
    canavar gibi doğmuyorlardı..birileri onlara yanlış
    davranıyordu:öğrendim..

    şimdi varolanlara oranla çok daha zeki,masum ve gelecek vadeden küçük
    dostlarım var..neden gelecek daha güzel olmasın,doğan bebekler bu
    dünyayı kurtaramasın?
     
    Toplam blog
    : 1
    : 586
    Kayıt tarihi
    : 09.06.06
     
     

    öğrenci.. gelecekteki mesleği: gazeteci hedefi: siyaset Kitapları, iyi müziği, güzel yerleri, zeki..