Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Yeni aşk

Yeni aşk
 

Baktım gözlerin ıslak

Gönlümden geçen bu

Düşlerim yalnız berrak

Yeni bir aşk mı bu

*

Benzedim sevdiğim ile

Yanımda kaderim ile 

Bitmez arayışım farkındayım

Güzelliğine bir içim su bu

*

Kamerin ışığı vurdu

Kalbim sıcağını buldu

Dert değil sancı olan

Çektiğim bahar oldu

*

Sen ile başladığım köşe

Dört duvar arasını döşe 

Beni bul içinde neşe

Yar değil, güller soldu

*

Toprak tohum ile ıslak

Canı gelmiş gözlerin ile

Bahar güneş ile ırak

Çileyi bildim yandığım ile

*

Sözler uçar bıraktığın zaman

Aşkın ızdırabı var ne yaman

Bulurum hep kendime derman

Nefretin varsa beni bırak

*

Tuna M. Yaşar

 
Toplam blog
: 10
: 87
Kayıt tarihi
: 08.04.17
 
 

Üniversite mezunuyum. Orman mühendisiyim. Kitap okumayı ve gezmeyi severim. ..