Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeni ben!

Yeni ben!
 

7/Ocak/2008

Bugün önemli bir gün. Yeni bir yıl, yeni umutlar ve pırıl pırıl bir hava. Geçmişi gömüyorum, her türlü günahı, sevabı yaşandı ve bitti. Kısır döngüye yer yok. Herşeyi, herkesi, hepsinden önemlisi kendimi affediyorum...

Artık güzel şeyleri yaşamanın zamanı geldi. Maddi manevi bunu yaşamaya kendimi hazır hissediyorum.

Hayat bana, Tanrı bana, güzelliklerini sunmaya hazır. Ben de bunları almaya hazırım. 2008, tüm güzellilerin yaşandığı bir yıl olacak. Artık hayatımda endişe, karamsarlık, kısır çekişmeler yok.

Su yolunu bulacak ve o su tüm güzellikleri önüme getirecek...

 
Toplam blog
: 3
: 1031
Kayıt tarihi
: 18.03.08
 
 

Evliyim, iki çocuk annesiyim. Antalya'da yaşıyorum. Kitap okumayı, müzik dinlemeyi seviyorum. Doğanı..