Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '20

 
Kategori
Değerleme
Okunma Sayısı
30
 

Yeni bir Çağ başlıyor

İnsanlık olarak toplu tekamül dönemindeyiz. Yani kadim zamanlardan beri süregelen kendini kurtarmak dönemi artık yok. Tek başına kurtuluş dönemi yok artık. Bu dönem uyananın uyuyanı uyandırma, kendini şanslı hissedenin elindekini diğer insanlara ikram etme zamanı. Ayırt emte değil birleme, birleştire, bütünleme zamanı şimdi. Çünkü tüm dünya insanları olarak oluşturduğumuz bu global modern medeniyete güçsüz halkamız kadar güçlü. O yüzden kadim Sümer atasözünün dediği gibi, öğretmiyorsan neden öğreniyorsun? İzninizle bu lafı bugün tüm dünya kardeşim olan sizlere ve kendime hatırlatıyorum. Paylaşmıyorsun neden biriktiriyorsun?

Bu uzun zamandır istemen ancak biz insanların yapamadığı bir şeydir. Bir türlü benden bize geçemedik çünkü.

Bu kolay bir değişim değil. Zaten kolay olsa herkes yapardı ve çok önceden de yapılırdı. Düşünün kendinizi değiştirmenin ne kadar zor olduğunu. Düşünün isteklerinizi yapmanın önündeki en büyük engel SEN olduğunda yaşadığın o pişmanlığı ve hayal kırıklığını.

Çocukluk yaşlarındaki mesajlara karşı geliştirdiğimiz izlenimler ve bunlar sonrasında aldığımız çocukluk kararları beynimizin nöroplastik yapısının daha henüz gelişmekte olduğu o dönemlerde kemikleşiyor. Ve 24 yaşına kadar süren ego gelişim dönemleri var. Ego gelişimi hayat boyu var. Ölene kadar. 

Evet, kişiliğin ilk altı basamağının aşılıp tamamlanması 24 yaşı buluyor. Ancak erken çocukluk ve bulup çağı dönemleri en önemleri. O dönemleri iyi kullanamazsak daha sonra hayat boyu yapacağımız çalışmalar çok daha zor ne ağır bedellerle olur. 

İşte bu yüzden hayat şoklarla bizleri kaderi planımızda almamız gereken o deneyimlere yöneltir. Bu deneyimler bazen Cemali’dir bazen de Celal’i. Zül celal ve’l ikram esması. Kemal de Celal de Kemal içindir, Kemal’e varmamız içindir. 

Ancak şimdi öyle bir dönemdeyiz ki, siklus sonunda olduğumuz için herkesin toplu tekamül ile belli bir asgari bilinç seviyesini aşması istemiyor. Sevelim ya da sevmeyelim bu bir şekilde olacak. Ne kadar çabuk benden bize geçersek bu değişim o kadar kolay olacak. 

O yüzden olmaktan çok dermeye bakalım. Biriktirmekten çok paylaşalım. Ne kadar biliyorsak kendi kabuğumuzda olanları naçizane paylaşalım, ama sakın ama sakın hiçbir şeyi zorlamıyalım ve dikte etmeyelim.

İnanın her şey çok daha güzel olacak. tüm dünyada güneşin altındaki bütün insanların birlik, beraberlik, sevgi, karşılıklı anlayış, hoşgörü ile özgür, eşit ve kardeşçe yaşadığı dönemler bugün yaşanan doğum ile yakın bir süre sonra gerçek olacaktır.

Sevgiler,

Kenan

www.kenankolday.com

https://www.youtube.com/channel/UCMyiQ9MF3_gU8akisMtWpUg

https://instagram.com/kenan_kolday/

http://www.felsefetasi.org/author/kenan-kolday

 

Kitaplarım

-RUHUN KOZMİK YOLCULUĞU – Hayatın, insanın ve ruhsal uyanışın bir haritası 

-RUHU OLAN ROBOT – 2075’te geçen yapay zeka ve bilinç üstüne bir ezoterik bilimkurgu romanı

-3ncü kitabım pek yakında

 

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 242
Toplam yorum
: 48
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1153
Kayıt tarihi
: 29.10.12
 
 

Çocukluğumdan beri kendimden büyük bir şeyleri arayıp durdum. Ve 1999 yılında yaşadığım şoklar il..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster