Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeni bir hayata hazır mısınız?

Yeni bir hayata hazır mısınız?
 

Hayata ne kadar hazırım bilmiyorum. Neler yapabilirim, nereye kadar yapabilirim ? Yeni bir depremi kaldırabilir miyim?

En büyük isteğim bir yerde ölene dek kalabilmek .Fakat nedense mümkün olmuyor. Oradan oraya sürüklenip duruyorum. Artık eski gücüm yok. Yorulmuşum, korkmuşum... Mümkünse hayat bana dokunmasın istiyorum. öyle orta karar yaşayıp gideyim. Olmuyor... Her defasında gücümü sınayan bir şeyler çıkıyor.
Ben ne kadar güçlü olduğumu biliyorum. Fakat bunu sürekli ispat etmek zorunda kalmam beni çok yoruyor. Sadece sakin bir hayat istediğim. Kavgası, gürültüsü, telaşı olmayan...Fitne, fesat, kötü niyetli insanları olmayan...

Her defasında bıkmadan, usanmadan yeni bir dünya oluşturuyorum. Her defasında yerle bir oluyor. Bıkmadan tekrar inşa ediyorum.İ syanlarım da oluyor. Bağırıp, çağırıp, öldüresiye kavga da ediyorum. Olmuyor... Artık tırnaklarım acıyor. Hayata tutunmaya çalışmaktan o kadar çok yoruldum ki...

Yeni başlangıçlar, yeni bir hayat, yeni bir şehir, yeni arkadaşlar... Ne kadar başarabilirim emin değilim. İlk defa durup düşünme ihtiyacı hissediyorum.
Hissettiğim en önemli şey ise; ben o gücümü kaybedersem, ben olamam ki... Hayata dokunmadan yaşayamam ki...

Her defasında kolumdan tutup beni dünyanın dışına savursa da, ben hayatın dışında duramam ki...

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..