Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yeni bir manav alışveriş sitesi

Yeni bir manav alışveriş sitesi
 

www.manavistanbul.com


Yaklaşık birbuçuk senedir blog yazmıyordum. Bir rivayete göre, yazdıklarımı kitabım için saklıyormuşum. Şimdi neden mi yazdım? İnsanın mutfakta eli ayağı olabilecek bir alışveriş sitesi biliyorum da ondan. Mutlaka sizlerle paylaşmam lazım. Çünkü hem ürünlerinden, hem de hizmetlerinden çok memnun kaldım. Manavistanbul.com. Bu manav; özel soğutuculu araçlarıyla, onlarca çeşit meyve ve sebzeyi kapınıza kadar getiriyor. Hem de en iyisi, en tazesi...

Geçen hafta ablama ve enişteme ufak bir teşekkür hediyesi vermek istedim. Öyle ev eşyası filan hediye etmeyi sevmem. Çünkü; beğenilmeme riski çok yüksektir. Ötesi; İstanbul’un iki ayrı yakasında oturuyoruz. Biraraya gelmemiz bazen haftalar sürüyor. Baktım bu küçük sürprizi kendi ellerimle vermeye kalksam, haftalarca buluşamayacağız; internetten alış veriş yapmaya karar verdim.

Böylece kendimi sanal alemin müthiş sörfünde dalgalara bırakmıştım ki; manavistanbul.com’un açıldığını gördüm. Bilirim ki; ablam da, eniştem de gırtlaklarına düşkün insanlar. Çikolata, pasta yerine sağlıklı bir meyve sepeti... Süper bir hediye!

Manavistanbul.com’dan Hazır Meyve Sepeti sipariş ettim. İsterseniz hemen ertesi gün teslimat yapıyorlar. Ama ablamla eniştem işte olacakları için, Cumartesi günü teslim seçeneğini tercih ettim.

Karşılarında koca bir kutu meyveyi bulduklarında, önce çok şaşırmışlar tabii. Eniştem hemen telefon açtı. Kibar adamdır. Teşekkür cümlelerinin ardısıra, kalite kontrole kirazdan başlamıştı bile. Sonrasında üzümler... Çıkan kelimelerden ziyade, duyduğum seslerden, kesinlikle doğru bir tercih yaptığımı anlamıştım. Çok sevindim. Bu sıcaklarda buz gibi bir meyve tabağı gibisi yok!

Beşiktaş-Sarıyer-Şişli. Şimdilik şanslı semtler bunlar. Ama umuyorum ki; ilerde İstanbul’un her yerine servis yapacaklardır.

İyi malzemeyi arayıp bulmak için vakti olmayan ve bu yüzden, marketlerdeki kalitesiz meyve ve sebzelerle idare etmek zorunda kalan o kadar çok çalışan kesim var ki!  Manav alışverişi kabusa dönüşüyor resmen. İstediğiniz kadar büyük marketlere internet üzerinden kapıya teslim sipariş verin. Nerede eziği, bozuğu var onları gönderiyorlar. Ben manavistanbul.com’un özenini herkesin hak ettiğine inanıyorum.

Ablamı Manavistanbul.com’a üye yaptım. Eğer siz de böyle bir hizmetten faydalanmak isterseniz http://manavistanbul.com‘a üye olabilirsiniz.

Şimdi Aktar ürünlerini merak ediyorum. Bitki çayları, macunlar, kremler, kurutulmuş ürünler, baharatlar... Bence bunları tüm Türkiye’ye kargoluyorlardır. Takipte kalmakta fayda var.

Bize afiyet oldu! Umarım sizlere de olur. Şimdiden hayırlı Ramazanlar...

 
Toplam blog
: 86
: 3134
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

Marmara İng. İşletme mezunuyum. Pazarlama bölümünde uzmanlaştım. Reklamcı olmak istiyordum. Olmad..