Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '07

 
Kategori
Müzik
 

Yeni bir nefes: Zakkum

Yeni bir nefes: Zakkum
 

İşte karşınızda garip bir grup. Yeni değiller. Uzun yıllardır Ankara barlarını dolaşmışlar. Orada hatırı sayılır bir kitleleri var. Duyduğum dedikodulara göre en iyi cover yapan gruplardanmış.

Eski adları Raindog. Yani bardaktan boşanırcasına yağan yağmur anlamına geliyor. İngilizce'de köpek gibi yağmak bu deyimin adı. Grup eşcinsel bir görünüm sergilese de eşcinsel olmadıklarını söylüyor bazıları. Hatta grubun solisti Yusuf Demirkol'u sevgilisiyle görenler bile var. Ama kendilerini eşcinsel olarak göstermeye çalışıyorlar. Suratlarında bayağı makyaj var. Özellikle Yusuf'un gözleri güzel boyanmış : )

Şarkılarını benim çok hoşuma gitti. Adı "Ah Çikolata". Yusuf'un sesi alıştığımız tarzda değil. Şarkı bence sadece ona gider. Klibi ekranlarda yeni yeni dönmeye başladı. Ben de bugün izledim. Belki alışılmış gruplardan değil. Belki de rock gruplarının içinde en cesuru. Ama ben sevileceklerine inanıyorum. Yabancı ülkelerde, milyarları peşinden koşturan gruplar var Zakkum'a benzer. Onlar yapabiliyorsa Zakkum'da yapabilir.

Ben yeni arkadaşlarımıza başarılar diliyorum. Albümlerini çoktan sipariş ettim. Kimsenin cinsel tercihi beni ilgilendirmediği gibi ben sadece şarkılarına bakıyorum. Türkiye'de zor tepkilerle karşılaşabilirler ama ben arkalarında olacağım. İyi müzik yapan insanlara her zaman saygım var.

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..