Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '18

 
Kategori
Eğitim
 

Yeni Bir Sayfa

Yeni bir sayfa açtık.
Her şey yeni.

Okul
Sınıf
Öğretmen
Öğrenci
Arkadaş
Servis
Çanta
Forma
Defter
Kitap
Aklına ne gelirse yeni.

Yeni bir sayfa açtık ya, haliyle ne varsa yeni.
Sistem yeni
Bakan yeni

Bize de yenilikler düştü.
Bu kadar yeninin arasında bizim de kendimizi yenilemememiz düşünülemez.

Madem ki, her şey yeni biz de yeni olacağız.
Yeniliklere açık olacağız.
Kaliteli ve verimli bir eğitim için yenilik peşinde olmak gerekiyor.

Yenilik derken, ülkemizde uzun yıllar etkisini sürdürecek olan yenilik.
Laf olsun anlamında olmayan yenilik.
Dünya ölçeğinde bir yenilik.

Herkesin yeteneğine göre yönlendirildiği…
Yetenek gerektiren resim, beden eğitimi, müzik gibi derslerin notla değerlendirilmediği…
Sosyal etkinliklere yeterince yer verildiği…
Herkese göre değil, bireye göre derslerin verildiği…
Sistem tartışmalarının olmadığı…
Öğretmene gereken değerin verildiği…
Yeni eğitim-öğretim yılının adı üzerinde yeniliğe yakışır şekilde geçmesi temennisiyle, tüm eğitim camiasına hayırlı olmasını dilerim.
 

 
Toplam blog
: 21
: 106
Kayıt tarihi
: 14.05.16
 
 

Mehmet Harun TOPAY (Bilim Uzmanı, Kişisel Gelişim Uzmanı, Eğitimci, Araştırmacı, Gazeteci, Yazar)..