Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yeni bir şey edinin.

Yeni bir şey edinin.
 

Sıkılıyor musunuz?

Zaman geçmiyor mu?

Hayatınız çok mu monotonlaştı?

Peki bunu kırmak için bir çaba sarfediyor musunuz?

İki gün önce bir arkadaşım bana hayatının ne kadar monoton olduğundan bahsediyor. Benim de hep birşeylere yetişmem gerektiğini görüp nerden buluyorsun bu kadar işi diye hayıflanıyor.

Biz insanoğlu, düşünebiliyor, üretebiliyor, kendimizi-beynimizi birçok şeyle geliştirebiliyoruz.

Tabii İSTERSEK!

Hele de büyük şehirlerde yaşayıp da sadece ev-iş, iş-ev yapan, haftasonları 12lere kadar yatıp, akşamları anlamsız bi sürü yarışma programlarını izleyenlere şaşırıyorum.

Aynı şekilde bu arkadaşıma da şaşırıp, kızıyorum. Zamanın nakit olduğu günümüzü de geçtim! Sağlıklı geçen her anın kıymetini hasta olunca anlıyoruz. Sonra başlıyor keşkeeeler.

Bence hiç vakit kaybetmeden kendinize yeni bir ŞEY edinin. Bu herhangi bir kurs (dans kursu, sportif faaliyetler vs..) olabilir, mesleğinizle ilgili bir gelişim olabilir, yeni bir kitap veya dergi aboneliği bile olabilir. (Bazılarınızın ''para para para'' dediğini duyar gibi oldum; evet bazı sosyal aktiviteler için para gerekli ama çoğu o kadar fahiş fiyatlar değil ve istenirse o kadarı KENDİMİZE ayırabiliriz diye düşünüyorum).

O zaman gerçekten zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyacaksınız.

Benim daha çok çalışmam lazım, çoook:)



 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..