Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '15

 
Kategori
Söyleşi
 

Yeni bir Star doğuyor – İlker Gürsoy

Yeni bir Star doğuyor – İlker Gürsoy
 

İLKER GÜRSOY


Son zamanlarda dikkatimizi çeken bir oyuncu İlker Gürsoy.

Ben onu KAÇIŞ 1950 filminde izlemiştim. Başroldü ve çok başarılıydı. Filmin basın tanıtımında onunla tanıştığımda onun beyefendiliğinden etkilenmedim dersem yalan olur. İyi yetiştirilmiş, eğitimli, oyunculuğa sevdalı, çok çalışkan aslanlar gibi bir genç. Okurlarım biliyorlardır ama daha iyi tanısınlar istedim. Bir araya geldik. Ona sorular sordum cevaplar aldım. Yine her zamanki gibi oldukça zarifti.

İlker selam, nasılsın?

Teşekkürler, çok iyiyim. Sağ olun.

İlker’ ciğim, son zamanlarda hızla ilerliyorsun ve buna seviniyorum.

Teşekkürler ederim. Çabalıyorum.

Çok çalıştığını biliyorum. Senin Mimar olduğunu da biliyorum. Oyunculuk nasıl gelişti.

Ege Üniversitesi, mimarlık bölümü mezunuyum. Üniversiteden sonra İzmir’de iç mimarlık yapmaya başladım. Askerliğimi de bitirmiştim. Lise yıllarından itibaren çevremde oyuncu olmam, model olmam için istekler vardı. Çok sık dile gelirdi. Ailem de isteyince 2012’de İstanbul’a geldim. Oyunculuk maceramda böylece başlamış oldu.

Hemen bir dizide yâda sinema filminde mi oynadın?

Hayır, modellik ve tiyatro yaptım. Oyunculuk eğitimleri almaya başladım.

Senin de gönlünde yatan oyunculuk muydu? Yoksa ailen ve çevren istediği için mi bu işe gönül verdin?

Yok, öyle olmadı. Ben çocukluğumdan itibaren hep oyuncu olmayı düşlemiştim zaten. Ani alınmış bir karar değildi.

Oyunculukta yeni neleri buldun kendinde?

Oyunculukta farlı yönlerimi keşfetmeye başladım. Farklı karakterlere can vermek, bunu insanların önünde sergilemek güzel bir duygu, yaptığınız takdir de ediliyorsa müthiş bir şey. İnanamıyorsunuz ve çok mutlu oluyorsunuz.

Zor tarafları yok mu?

Olmaz mı? Çok zorlandığım da oldu. Farklı bir şehre geldim, tanımadığım birçok insan, tanımadığım yollar, evler, mekânlar. Ortam tamamen değişik! Zorlandım elbette. Adapte olmak zor oldu.

Bu sektörden tanıdıkların var mıydı?

Yoktu. En çok bunda zorlandım diyebilirim. Yol gösterenim yoktu. Tabi sıkıntılarım da çok oldu. Sizi yanlış yönlendiriyorlar, enerjinizi, zamanınızı tüketiyorlar. Kızıyorsunuz, üzülüyorsunuz.

Bunlar olurken kaçmayı yani kaçışı düşündün mü?

Düşünmedim. Belki de onların sayesinde kalmak istedim. Yapacağım, başaracağım dedim. Çalışarak birçok meselenin halledildiğini biliyorum, öyle yaptım. Çok çalıştım ve yılmadım.

Dönüm noktan ne oldu?

KAÇIŞ 1950 filminde başrol oynadım. Bana birçok anlamda çok şeyler kattı. Bana güvendiler, desteklediler. Bu çok güzeldi.

Uzun yıllar çok uğraşıp başrol alamayanlar var. Sen bu konuda şanslısın.

Bunu biliyorum. Evet, bu anlamda gerçekten şanslıyım. Bu film benim içime çok işledi. Bu bir göç hikâyesiydi ve benim dedelerimde Selanik göçmenleri. Açıkçası kendime yakın bir işti.

Şimdilerde bir dizidesin.

Dizimizin ismi Elif ve ikinci sezondayız. Çok yoğun çalışıyoruz. Her gün yeni şeyler öğreniyorum. Tecrübe açısından beni önlere taşıdı. Melih karakterimin hırsı yönlerini çok seviyorum.

Oyunculuk konusunda her gün yenileniyorsun o zaman?

Öyle oluyor. Oyunculuğum konusunda kendimi sürekli geliştirmek için eğitimlere katılıyorum. Dikkat ediyorum. Gözlemliyorum ve dinliyorum.

Yakışıklı, gencecik aslanlar gibi bir delikanlı. 1987 doğumlu ve çok kararlı. İlker Gürsoy ismini çok duyacağız ve onu çok alkışlayacağız. Bu o kadar belli ki…

 

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....